sobota, 19 marca 2011

KONKURS !!!!!!!!

Witajcie :) !
Postanowiłam zorganizować pierwszy konkurs...a dotyczy on ? promocji. Także do dzieła ! Polega on na tym aby ludzie którzy mają mnie w znajomych ( na FOTOBLOGU www.officialclaudia.fbl.pl  zachęcili jak największą liczbę osób aby dodała mnie do znajomych. Wygra osoba która namówi jak najwięcej osób. W komentarzach piszcie NICKI ( nazwy )  osób które dodały mnie dzięki wam. Do wygrania... ŚLICZNA , NOWA BRANSOLETKA Z CHARMSAMI !!! ZDJĘCIA PONIŻEJ. Konkurs trwa od dzisiaj ( 19 marca 2011 )  do 5 kwietnia ! Wyniki opublikuję najpóźniej 8 kwietnia. Jeżeli będzie potrzeba , konkurs zostanie przedłużony ( ale jak coś , to o tym poinformuję! )

NAGRODY :

1 miejsce - BRANSOLETKA I KOMPLET CHARMSÓW + AUTOGRAF NATALII LESZ !
2 miejsce - AUTOGRAF IZABELLI MIKO + AUTOGRAF KATIE MELUA !
3 miejsce - AUTOGRAF IZABELLI MIKO !





ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU :) Bransoletka i CHARMSY na real są jeszcze śliczniejsze !

K.

16 komentarzy:

  1. Bardzo świetny konkurs. Ta bransoletka jest cudna! Niestety nie mam konta na fotoblogu;/ MOgę wiedzieć ile taka bransoletka kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo nie mam photobloga ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Katie

    jej wartość zachowam dla siebie :) ale na pewno jest cenną rzeczą w swoim rodzaju , ponieważ nie jest z moich stron , tylko jest przywieziona z wielkiego miasta , które kipi harmonią - i taka jest tez bransoletka. ma swoją wartość. ;) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nie macie to załóżcie :) proste.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie o jej cenę chodzi ,ale o podobne. Mogłabyś mi napisać jakieś strony ,ale sklepy gdzie mogłabym podobną kupić? Proszę , ;*

    PS. Uwielbiam Twój blog! Ja bym chciała zobaczyć Nowy Jork. Przeczytałam ,że ty Los Angeles ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na 1wszym miejscu Los Angeles - bo to typowe miasto FILMU , na 2im miejscu mam New York <3 harmonia tych miast sprawia , że chciałabym mieszkać pół roku w NY ,a kolejne pół w LA :) !

    ps. bransoletka jest z Wrocławia.
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ogólnie USA kocham <3
    Ten co ją wygra to mega szczęśliwiec. Ja nie mam na fotoblogu konta ani moi znajomi też nie. Ona jest cudowna! :D

    Pozdrawiam Cię Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogólnie USA kocham <3

    Ten co wygra jest mega szczęśliwcem. Ona jest cudna!

    Pozdrawiam Cię Klaudio!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie USA kocham <3

    Ten co wygra jest mega szczęśliwcem. Ona jest cudna!

    Pozdrawiam Cię Klaudio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie USA kocham <3

    Ten co wygra jest mega szczęśliwcem. Ona jest cudna!

    Pozdrawiam Cię Klaudio!

    Katie autografy

    OdpowiedzUsuń
  11. to załóż proszę bloga , zachęcaj innych aby dodawali , a bransoletka i charmsy + autograf Lesz będą Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bransoletka;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bo ta bransoletka to cudo ,ale kogo zaproszę kto mnie przyjmnie? Jasne w następnej notce polecę Ciebie ;* Katie

    OdpowiedzUsuń
  14. załóż FOTOBLOGA , pododawaj osoby , które mają np. twórcze fotografie ( jest ich mnóstwo ) innych możesz też :) nawet rozsyłaj do innych ludzi linka z moim fotoblogiem i blogiem , aby jak najwięcej dodało :) Jezeli będę widziała że dzięki Tobie dodało kilka osób , bo np. tylko ty będziesz rozsyłać z biorących udział , to bransoletka będzie Twoja. O ile nikt inny nie weźmie udziału. POZDR :)

    OdpowiedzUsuń