wtorek, 24 maja 2011

I'm winner - OMG :)

cześć !
rozpiera mnie wszystko naraz : duma , zaszczyt , szczęście i wszystko co z tym związane :) ! LUDZIE ! Dostałam dziś telefon , że wybrano mnie spośród masy ludzi , którzy wzięli udział w konkursie na poszkole.pl o dwie wejściówki na WIELKĄ IMPREZĘ Z GWIAZDAMI SHOW-BIZNESU ! Gwiazdy YOU CAN DANCE , TAŃCA Z GWIAZDAMI I INNI CELEBRYCI tam będą , a wśród nich ja.. i osoba towarzysząca :) nie wiem jeszcze z kim pojadę , ale na pewno będzie ZAJEBIŚCIE , wygrało tylko 5 osób na cały kraj - Polskę , a w tej piątce JA !  27 maja 2011  - WARSZAWA  , 2 czerwca - WARSZAWA :) cant waaaaaaaait <3

więcej o konkursie i atrakcjach pod tym linkiem :
http://poszkole.pl/news,Poznaj_gwiazdy_You_Can_Dance__super_konkurs,150301,1.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz