niedziela, 29 maja 2011

WARSZAWA part 1 - Premiera filmu "BEAT THE WORLD . TANIEC TO MOC"

czeeeeeeeeeeeść !
wróciłam z Warszawy , naprawdę było niesamowicie , dziękuję Pauli za wszystko , naprawdę jestem wielką szczęściarą , że miałam przyjemność się z nią poznać. W Wwie byłam kilka minut po 15:00 , poszłyśmy z Paulą do restauracji coś przekąsić i się czegoś napić , następnie posiedziałyśmy kilka godzin w domu , no i przyszedł czas na szykowanie się do premiery filmu :) Przez przylot prezydenta USA - Baracka Obamy , cały miejski transport został wstrzymany i nie miałam czym dojechać , no i skończyło się na taksówce.. w Galerii Mokotów byłam na czas , wszystko było ok :) W CINEMA CITY trwały już przygotowania , wszyscy z niecierpliwością czekali na przybycie celebrytów , a tym bardziej na wyświetlenie filmu BEAT THE WORLD.TANIEC TO MOC oraz pokazy taneczne na żywo CARO DANCE ( występował Kuba Piotrowicz z You Can Dance , ale niestety później nie mogłam go znaleźć i nie zrobiłam zdjęcia.. ) , ale ważne , że się widzieliśmy :) Sprzed nosa uciekli mi Stefano Terrazzino , Artur Żmijewski i Grzegorz Małecki  - ale ważne , że się widzieliśmy ;)   Film był w stu procentach genialny , ta siła , chęć , miłość , wyrzeczenia.. po prostu walka o wygraną :) Od 10 czerwca film  w polskich kinach , także szykujcie się , bo naprawdę warto ! Jestem bardzo szczęśliwa  , że mogłam spędzić czas z Paulusią , było naprawdę miło , ona cieszyła się , że ja przyjechałam , a ja cieszyłam się , że mogłam dotrzymywać jej towarzystwa i wprawiać  w lepszy nastrój :)  A później ..... - albo nie ;) DALSZA  CZĘŚĆ RELACJI + part 2 ZDJĘĆ JUŻ JUTRO !



Andrzej Młynarczyk :)

Kasia Krupa :)

PREMIERA FILMU , Cinema City GALERIA MOKOTÓW





udanego dnia,

7 komentarzy:

  1. super... ! tobie tez udanego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile masz dziennie wejść na bloga ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zależy od dnia , naprawdę statystyki są zróżnicowane :) ciężko mi powiedzieć..

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, wiem, u mnie też tak jest. ale w takim razie np. dziś na obecną chwilę ile jest ? 20? 30 ? 50 ? 100 ?

    OdpowiedzUsuń
  5. na obecne SEKUNDY mam w dniu dzisiejszym 332 wyświetleń :) do północy jeszcze troszkę pewnie dojdzie ;) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. rośnie kolejna gwiazda , uważaj na showbiznes bo jest strasznie okrutny i zakłamany , byłam już w tym kiedyś , więc tobie radzę uważaj i bądź zawsze czujna - sukcesów życzę i nie stawiaj na polskę bo tutaj nic nie osiągniesz , gdzie puszczają na krzyż m jak milosc i klan.

    OdpowiedzUsuń