poniedziałek, 30 maja 2011

WARSZAWA part 2 - Premiera filmu "BEAT THE WORLD . TANIEC TO MOC"

Przyszedł czas na CZĘŚĆ 2 relacji + zdjęć z premiery filmowej FILMU " Beat The World . Taniec To Moc " :) Cieszę się , że moje marzenie się spełniło i swój premierowy debiut osiągnęłam w wieku 15 lat ;) Jak dla mnie to spory sukces , choć dla innych wydawać się może jako NIC. To jest naprawdę COŚ , to mój kolejny krok do przodu , za kilka dni wykonam następny , ale to już bardziej 'zawodowo' bo dotyczyć on będzie agencji aktorskiej w stolicy. Codziennie dziękuję Bogu za to , że dostaję szansę od losu , że to co los zabierał mi kiedyś , teraz oddaje w podwójnej sile :) Premiera naprawdę była wspaniała , przedpremierowe wyświetlenie filmu Beat The World , pokazy LIVE jednych z najlepszych tancerzy w Polsce , ekskluzywne after , rozmowy , miły i słodki poczęstunek , tłum paparazzich , fotoreporterów , telewizja , celebryci.. ten dzień po prostu zapamiętam do końca swojego życia :) Ale jest jeszcze coś.. chociaż premiera to było ziszczenie jednego z moich marzeń i celów , ale zaprzyjaźnienie  się z Paulusią , możliwość rozmów , podzielenia się swoim życiem , przeżyciami , uśmiechem , radami .. naprawdę dziękuję , że dała mi szansę i mogłyśmy się bliżej poznać , to było jeszcze piękniejsze od całej premiery  :) Oby nasza przyjaźń trwała  jak najdłużej. LOVE. 
Kto między innymi przybył na premierę? zobacz w necie: 
Dla Was PART 2 ZDJĘĆ - zapraszam do oglądania :)

z Paulą , po premierze :)

finalista 1 edycji YCD Maciej " GLEBA " Florek <3

Blanka Winiarska <3

Maciej Zakliczyński <3




enjoy life !

21 komentarzy:

  1. paula była u ciebie w domu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie , dopiero co ja byłam u niej. Ale rozważam to , aby do mnie przyjechała , zresztą zapraszałam już

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula należy do Twojej rodziny czy jak? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie , nie należy :) po prostu zakumplowałyśmy się i tyle :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. lol, "zakuplowałaś" sie z nią ?
    przeciez ty jej liżesz dupeeeee -.-
    PAULUSIA, hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  6. a możesz napisac jaką ją poznałaś , jak się zakumulowałyście ?

    OdpowiedzUsuń
  7. a co używać mam tylko jednej formy "PAULA" , Paulusia się jej należy , bo bardziej szczerej i milszej osoby nie poznałam , uwierz. Zazdrość? nie marnuj się tu bo nic nie wskórasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak naprawdę to poznałyśmy się kiedyś przez fejsa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak później rozwineła sie wasza znajomość

    OdpowiedzUsuń
  10. total spontan , zaprosiłam Paulę na premierę filmową i poznałysmy sie blizej - jest mega dziewczyną , na którą zawsze mozna liczyc :))

    OdpowiedzUsuń
  11. :)) no to dobrze :):)
    cieszę się twoim szczęściem :):)

    a na casting do jakiego film/serialu miałaś się zgłosić

    OdpowiedzUsuń
  12. :)
    tzn. to nie serial ani film , tylko po prostu agencja , która będzie mnie promować , zgłaszać na castingi itp. oni m.in. obsadzają w takich serialach jak W-11 , Detektywi , Niania , Pierwsza Miłość oraz innych filmach i reklamach :) warto próbować , a przecież wielkie szczyty osiąga się małymi krokami

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabyś być aktorką ?
    polską czy zagraniczną ?

    ja również chciałabym być aktorką ,ale hm.. jak na razie jestem nieśmiała , ale walczę z tym

    OdpowiedzUsuń
  14. no to musisz zwyciężyć z nieśmiałością , powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabyś być aktorką ?
    polską czy zagraniczną ?

    OdpowiedzUsuń
  16. :)))powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grubasku , zgłoś się do reklamy M'cDonaldu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. hahah zal mi cb :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebiście wyszłyście na tych fociach :))

    OdpowiedzUsuń