wtorek, 21 czerwca 2011

moje zdjęcie w gazecie TAKIE JEST ŻYCIE !

cześć!
ogarniam masę spraw , rzeczy.. zaległości , no cóż :) Dzisiaj wyszedł najnowszy numer gazety TAKIE JEST ŻYCIE..w którym pojawiło się moje zdjęcie z premiery filmowej BEAT THE WORLD , na której byłam :) na zdjęciu jestem z aktorem Andrzejem Młynarczykiem :) Bardzo się z tego cieszę , no i mogę stwierdzić , że osiągnęłam kolejny cel i debiut " prasowy " tym razem hehehe :) Jutro koniec roku..nareszcie ! Niebawem powrót do stolicy.. Jutro pokażę Wam zdjęcia z Wawy , a następnie wrzucę coś ze swoich zdobyczy ;) 




 coś mojego , zdjęcie robiła Paula , przed wyjściem na miasto , pewnego  , słonecznego dnia... :)


3majcie się :)

8 komentarzy:

  1. kurnaa ty to masz takie wyczucie style ze hoj ahahahaL:P

    OdpowiedzUsuń
  2. masz autograf Evy Longori albo Angeliny Jolie albo Jennifer Aniston ??

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeju, ale bezguście.. naprawde nie ogarniasz że to nie pasuje do siebie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. haha no widocznie nie ogarniam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam Jen Aniston i Angie Jolie , Evy nie mam

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzę jakieś zazdrosne osoby z poszkole,nie przejmuj się zazdrością,mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chcę być nie miła, ani Ciebie obrażać, bo odnoszę do Twojej osoby wielki szacunek, aczkolwiek muszę to napisać, bo aż mnie korci. nie powinnaś łączyć tych wszystkich rzeczy. NIC - kompletnie nic do siebie nie pasuje. pojedynczo - okej, razem - jedna, wielka porażka. i jeszcze jedna uwaga. kiedy nosisz krótsze spodnie, mowy nie ma o płaskich i 'rozciapcianych' butach, automatycznie wydaje się, że Twoje łydki są 2 razy grubsze, a nogi o wiele krótsze. hm.. taka mini rada - pomyśl nad grzywką ;> pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń