poniedziałek, 27 czerwca 2011

ROZWIĄZANIE KONKURSU - wyniki

cześć!
Dzisiaj taki wyjątkowy post , bo z ogłoszeniem wyników mojego konkursu :) Wczoraj poinformowałam na fotoblogu , że konkurs jednak nie potrwa do końca czerwca. Maile powiadamiające o wygranej itp. zostały już wysłane ! Cieszę się , że znalazły się osoby , które chętnie wzięły udział w moim konkursie , cieszę się , że hejtersi mogą zobaczyć , że jednak " KTOŚ " czyta mojego bloga :)  Oto nagrodzone prace ( wg. miejsc ) :

1 miejsce
 2 miejsce
 3 miejsce
 4 miejsce ( wyróżnienie )
 5 miejsce (wyróżnienie)

Serdecznie gratuluję zwycięzcom :)
W trakcie wakacji też zorganizuje pewien konkurs , ale to info niebawem :))))))
ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA BLOGA !

K.

3 komentarze:

  1. ehh, gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ja nie widziałam o szybszym zakończeniu konka. Nie mam fotobloga a zdjęcie gotowe jutro miałam wysłać. ;///////// Mogłaś poinformować na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. fotobloga traktuje tak samo jak bloga :) jeżeli śledzi się daną osobę , to na blogu w rameczce " photoblog " zawsze pojawia się aktualizacja , ze dodałam nowe zdjęcie..więc trzeba WSZYSTKO sprawdzać :) niedługo będzie kolejny konkurs , więc zapraszam do ŚLEDZENIA BLOGA.

    OdpowiedzUsuń