czwartek, 23 czerwca 2011

till morning , baby ! zdjęcia z wawy :)

 a więc jednak WPIS wrzucam dzisiaj ;)  no w Warszawie było po prostu genialnie =) tak jak wspomniałam wcześniej , tam odrywam się od codzienności...zawiści i złośliwości niektórych osobników. Te 6 dni spędziłam bardzo miło , urządzaliśmy domówki , wypady na miasto , fitness studio haha :)) , wypady na zakupy , spotkania , maraton GLAMOUR .. sporo wrażeń i sporo pięknych wspomnień :) Ciesze się , że poznałam m.in. Madzię , drugą Madzię , Sylwię - przecudowne osoby , z którymi przykro było się rozstawać :( Ale mam nadzieję , że niebawem się znowu zobaczymy. Żałuję , że nie wzięłam udziału w maratonie glamour , ale wezmę udział za rok ;)  Dziękuję Pauli po raz kolejny za miło spędzony czas ! LOVE.

ja , Madzia K. , Paula i Madzia S + naleśniki od Pawła i Łukasza ;)




na zdjęciu prowadzący maraton GLAMOUR , a obok niego REDAKTOR NACZELNA "GLAMOUR" - Anna Jurgaś! :)







K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz