środa, 27 lipca 2011

wywiad z piosenkarzem NICKIEM SINCKLEREM !

cześć!
Dzisiaj kolejny wywiad , tym razem z piosenkarzem z Nowego Jorku - Nickiem Sincklerem :) ! Z Nickiem poznaliśmy się rok temu na evencie telewizji TVN , jest bardzo miłyyyyy i przesympatyczny ! Wrzucam świeży wywiad + zdjęcia Nicka + nasze wspólne zdj. + zdjęcie z byłym managerem Nicka-  Darkiem Krupą. 30 lipca wyjeżdżam na wakacje do Warszawy - nareszcie :) ! Codziennie duuużo pracujemy i są efekty o których usłyszycie niebawem :) Za tydzień moje zdjęcie pojawi się w gazecie..ale o tym info również wkrótce ;) !



1. Niebawem na rynek muzyczny wejdzie Twój pierwszy album , przygotowujesz się jakoś szczególnie do tego wydarzenia , boisz się reakcji odbiorców , czy jesteś nastawiony do wszystkiego pozytywnie ?

- Tak. Są duże szczegóły jak spotkania z mediami , ustalanie miejsc koncertów , w  którym  kraju będę koncertował. Jestem ciekawy jaka będzie  reakcja od ludzi. Ja wiem że będą obie strony (czyli podoba się i nie podoba się ) bo to jest normalne. Jestem gotowy na każdą  reakcję  =)
  
2. Twoim managerem był Dariusz Krupa , jest nim nadal ?

- Tak Darek Krupa był  moim  managerem , ale teraz już nie jest moim managerem.

3. Dlaczego postawiłeś na karierę w Polsce? Pochodzisz z Nowego Jorku , nie sądziłeś , że tam miałbyś większe możliwości czy po prostu uznałeś , że  tam ciężej jest się wybić ?

- Dlaczego w Polsce? Dlaczego nie =)=). U mnie w kraju jest wielu artystów i też  miałem swoje show razem z moim kolega Adamem  Josephem  w Nowego Jorku , w każdy wtorek. Mieliśmy Xessive Soul (to była nazwa  naszego show). Ja miałem pomysł aby  najechać na  Europę bo miałem dosyć  Nowego  Jorku . Najpierw  mieszkałem w Monnachium i też tam śpiewałem. Potem mój kolega tu w Wawie zapytał czy nie chciałbym spróbować swoich sił w Polsce , odpowiedziałem mu " Dlaczego by nie spróbować ? " .

4. Przyjaźnisz się szczególnie z jakąś osobą z show biznesu ?

-Tak. Mam bardzo dobrych przyaciół w tym biznesie i ciesze się że mogę z nimi pracować i spotykać normalnie.


5. Rok temu brałeś udział w PROJEKT PLAŻA TVN , zawitałeś również do mojego rodzinnego miasta - Giżycka , jak wspominasz chwile spędzone w tym uroczym mieście ?

- To nie był mój  pierwsze raz w Giżycku. To był mój 3 albo 4 raz w tym mieście. Więc znam trochę twoje miasto. I jest tam  fajnie =)=)

6. Po wydaniu płyty planujesz trasę koncertową po naszym kraju ?

- Tak trasa będzie na pewno. Ja lubię koncertować - to moja pasja ,  wiec będzie bardzo dużo koncertów tu w Polsce i też za granicą.


7. Jaką radę dałbyś wszystkim początkującym osobom , które chcą zrobić karierę w show biznesie i związać się z branżą muzyczną?

- Bądź sobą cały czas i miej pewność  siebie =)=) w tym biznesie jest trudno , a Ty sobie radzisz i  oni muszą to widzieć. Ale to nie jest złe że trudno, jest super że w tym biznesie jest trudno bo każdy o coś walczy. Bo kiedy zrobisz fajną muzę i ludzie lubią to  co śpiewasz , to na prawdę jest "a great feeling".


8. Co sądzisz o moim blogu: www.klaudia-synarska.blogspot.com ?
- Pierwszy raz usłyszałem  o Twoim blogu , a  więc od dzisiaj  będę czytać go często =)=)


9. Dziękuję za poświęcony czas i odpowiedzi :)

-  Dzięki Wielki Klaudia!  :)


by: Klaudia Synarska & Nick Sinckler

Nick na imprezie telewizji POLSAT

ja i Nick - rok temu ( ! ) 2010r.

ja i były manager Nicka - DARIUSZ KRUPA: )

7 komentarzy:

  1. Nick jest świetny :)))) ma cudowny głos miałam okazję słyszeć go na żywo:) super wywiad pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcesz odpisać ile masz wyświetleń bloga to nie , dziękuje i żegnam bo na Twojego bloga z pewnością już nie zawitam.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy następny wywiad ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, dziękuję, że kiedyś napisałaś mi zapraszam na swojego bloga. ;)
    Ciągle tutaj jestem ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. ok - nie ma sprawy :)

    następny wywiad myślę , że jeszcze przed moim wyjazdem na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  6. ej to jest na molo w giżycku nie

    OdpowiedzUsuń