poniedziałek, 15 sierpnia 2011

amazing surprise

cześć :)
Za oknem piękne słoneczko , aż chce się żyć :) Szkoda , że dzisiaj sklepy nieczynne , no ale musimy do jutra jakoś wytrzymać. Dzisiaj ogłoszenie wyników z castingu , jestem bardzo ciekawa kogo wybrali , czym się kierowali w wyborze kandydatów i czy brali od uwagę głosy internautów - ale jak tylko ogłoszą wyniki to wszystko się wyjaśni. Kilka dni temu spotkało mnie wielkie zaskoczenie , ze strony czytelniczki mojego bloga - Klaudii Pokory , dziewczyna ma przeogromny talent i wróżę jej wielką karierę o ile pomoże szczęściu i będzie doskonaliła swój talent , naprawdę ma w sobie to coś , potrafi zdziałać na kartce papieru cuda ! Jesteś niezwykła :) ! Nie mogę się doczekać , kiedy szkic dotrze do moich rąk i zdobędzie godne sobie miejsce na mojej ścianie w antyramie - raz jeszcze DZIĘKUJĘ. 



po prostu: WONDERLAND

6 komentarzy:

  1. Śliczny rysunek. Ma dziewczyna talent. Gratuluję Klaudio. Prowadzi ona może bloga? Chciałabym pooglądać inne jej szkice.

    I za Ciebie trzymam kciuki. < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję.

    Jeśli chcecie na mojego bloga to mój adres.
    http://klaudia-pokora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. najzajebistszy blog w Polsce :D moim zdaniem przebija momentami nawet pannę Skarbek ;>> już wiem co pojawi się na nim za rok.. to będzie petarda z ostrym wybuchem :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha dzięki :* no petarda, a na dodatek jaka :D

    OdpowiedzUsuń