wtorek, 16 sierpnia 2011

JOANNA - imię piękna

cześć!
Przyszedł czas na niesamowicie " piękny " wpis , jak piękne jest imię JOANNA. Pragnę przedstawić Wam  5 niezwykłych produktów ,a mianowicie: krem do depilacji  , błyszczyk do ust , peeling do ciała, szampon z odżywką oraz spray do prostowania włosów. Zacznę od kremu do depilacji , ma niesamowite działanie i bardzo SZYBKIE , bezbolesne usuwanie włosków np. z rąk jest o wiele korzystniejsze od zwykłej maszynki. Krem pozostawia skórę nawilżoną , niesamowicie miękką ( jak po peelingu ! ) i doskonale czystą po usunięciu włosków szpatułką. Po depilacji nakłada się emulsję , która sprawa , że skóra jest jak aksamit. Błyszczyk do ust NATURIA z pomarańczą jest tak 'smaczny' , że mogłabym go zjeść :D na ustach ma się po prostu same pomarańcze , usta są piękne , nawilżone i kusząco lśniące , natomiast peeling z gorzką pomarańczą jest genialny , wystarczy odrobina peelingu , a skóra po opłukaniu się wodą jest cudowna - miękka jak aksamit , naprawdę polecam , nie widziałam i nie miałam lepszego peelingu , niż ten z firmy JOANNA. Po moim ( masakrycznym ) rozjaśnieniu włosów , muszę je wzmacniać , dlatego nakładam odżywki , maski pielęgnujące..ale brakowało mi zawsze dobrego szamponu - znalazłam odpowiedni dla siebie właśnie z JOANNY , 2 w 1 - szampon i odżywka , czego chcieć więcej? zaoszczędzony czas , zaoszczędzona woda - nie musimy podwójnie spłukiwać i szamponu , i odżywki , ponieważ JOANNA oferuje nam to w jednej , znakomitej butelce! :) Z reguły nie prostuję włosów , bo swoje mam proste :) ale kiedy trzeba sięgam po prostownicę , wiem , że jest to niezbyt dobre dla włosów , bo prostownica je po prostu niszczy , chociaż używam jej mało , to i tak wolę zapobiegać uszkodzeniom włókna włosów dzięki sprayowi do prostowania włosów , idealnie wygładza on  włosy , nadaje wyjątkową gładkość i jedwabistość , zapewnia mi długotrwały efekt , a co ważniejsze zawiera składniki zapewniające ochronę termiczną włosów podczas stosowania prostownicy bądź suszarki. Spray rozpylać najlepiej na wilgotne włosy. Naprawdę szczerze polecam kosmetyki firmy JOANNA - są one skuteczne , zawsze w przystępnej cenie , a to co kochamy najbardziej : pięknie pachną i nie ma opcji by z nich nie korzystać :) !


enjoy life,
K.

9 komentarzy:

  1. jeżeli są tak dobre,to kupię sobie peeling i spray , bo właśnie te produkty mi się skończyły :) dzięki , że pokazujesz nam co warto kupić. Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. super recenzja , dobrze ci to idzie:)powodzenia i kupię sobie ten błyszczyk,kusisz nim,więc wypróbuję ;);D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna recenzja :) chcemy więcej !
    ps. boski nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie. Dostałam autograf p. Joanny Krupy ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mądrą recenzja,pięknie dobierasz słowa ;) widać , że z j.polskim nie ma problemów :) super blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykły nagłówek <3 pięknie wyglądasz z innymi gwiazdami:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie nic do Ciebie nie mam, nie znam Cię w końcu. Strasznie dużo tracisz w moich oczach przez to, że nie akceptujesz negatywnych komentarzy. Każdy wie, że hejterzy są i zawsze będą ale takie odgradzanie się od słów krytyki ( nawet tych najbardziej bezpodstawnych ) jest żałosne. Myślę, że znasz swoją wartość więc nic nie zaszkodzi jeśli je zaakceptujesz a napewno większość ludzi spojrzy na Ciebie przychylniejszym okiem, chociaż napewno nie o to Ci chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. większości nie akceptuję , ponieważ wulgaryzm na tym blogu nie podoba się czytelnikom , którzy zgłaszali to do mnie mailowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z Góry napiszę, że to mój komentarz jest powyżej. Sądzę, że nikt nie pisze do Ciebie maili a tym bardziej nie z takimi proźbami, listości. Przestań koloryzować! Rozumiem, nie masz wcale obowiązku akceptowania wulgarnych komentarzy ale nie kłam, bo to widać od razu. Nie musisz tego akceptować aczkolwiek byłoby miło. Po prostu chciałam abyś poznała NASZ punkt widzenia. Życzę Ci jak najlepiej, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń