wtorek, 9 sierpnia 2011

wakacje w stolicy - Warszawa PART 2

nadszedł czas na PART 2 relacji i zdjęć z wakacji w Warszawie ;) W sobotę i niedzielę byłam w studio DZIEŃ DOBRY TVN , ogólnie to jest tam zakaz wejścia dla fanów itp. ale czekając sobie pod studiem , zauważyłam ochroniarza,który wyszedł ze studia i powiedział , że mnie jako jedyną zaprosi do środka :) miły gest , aczkolwiek szkoda było mi innych , którzy czekali na zewnątrz ( akurat wtedy za ciepło to nie było.. ). Co by tu więcej opisywać ? już wiem :) Poznałam genialną dziewczynę - Ewelinę Ruckgaber - aktorkę , która grała m.in. w Pierwszej Miłości , a obecnie studiuje na wrocławskiej PWST. Jest tak zajebista , że tego nie da się po prostu opisać :) ! Wrzucam sporo zdjęć z DD TVN + zdjęcie z Kasią Kępką , Mariną , którą spotkałam w sklepie Marks&Spencer w złotych i Ewelinką.

MOJE ZDJĘCIE PO RAZ 2 POJAWIŁO SIĘ W GAZECIE TAKIE JEST ŻYCIE - tym razem z NATALIĄ LESZ

zespół ŁZY

z Asią Krupą <3


Marta Krupa - zawojuje Polskę i USA - genialna dziewczyna <3
MAGDA GESSLER :)


Janusz Józefowicz :)

Kinga Rusin :)

Andrzej Sołtysik :)

Aneta Todorczuk-Perchuć :)

Aleksandra Kurzak :)

spotkanie w Złotych Tarasach - z Kasią Kępką :)

z kochaną i przezajebistą divą Eveliną ! :)

na zakupach spotkałam MARINĘ :)

genialny pływak - v-ce mistrz świata KONRAD CZERNIAK :)

zwycięzca MAM TALENT - Marcin Wyrostek :)

Justyna Pochanke

Weronika Marczuk-Pazura :)

zabawiłam się w paparazzi :) na zdj. Joanna z dziadkiem :)


siostry Krupa i ich dziadek pozują ! :)




16 komentarzy:

  1. mega ;* uwielbiam Twoje zdjęcia i Twój blog ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. z Martą Krupą wyglądacie jak siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o zdjęciu z Joanną Krupą :D

    Ty chodząca szczęściaro :)
    Klaudio, nawet nie wiesz jak Tobie gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no ty naprawdę masz szczęście .;()
    xDęę.

    OdpowiedzUsuń
  5. no faktycznie...z Martą jesteście takie "zgrane" jak siostry :) Joanna pasuje bardziej do Paris Hilton haha ;) ;) ale zdjęcia cudne <33 kiedy jakiś konkurs na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje :) myślałam na jakimś konkursem , zorganizuję go niebawem,ale nie mam pomysłu :) jak macie jakieś pomysły na ZADANIE KONKURSOWE to piszcie w komentarzach bądź ślijcie na @ : klaudiasynarska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Klaudio, mam pytań parę,ale wcześniej napiszę, że masz niezłe szczęście!:)
    czy Marina jest wysoka? :D ile ma mniej więcej cm? i w jakim slepie i centrum handl ją spotkałaś?:) pytam bo jestem fanką.
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne foty, nie wiedzialam ze Marina jest taka malutka ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. haha właśnie.. Marinka nie jest niska,tylko ja miałam na sobie 13 cm-owe szpilki ;) Jest mniej więcej mojego wzrostu, albo trochę niższa ma ok. 170-172 cm wz. ja mam 175 cm. Spotkałam ją w Złotych Tarasach w Marks&Spencer

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Uwielbiam twój blog. ;D
    I mała rada nigdy nie zmieniaj włosów! Świetne są ;D
    Przy okazji jeżeli się nie pogniewasz to zrobię sobie małą reklamkę :)
    Zapraszam na www.losowo.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz szczęście . ;)
    Gratuluję również dojścia do
    drugiego etapu castingów .

    Zapraszam : lukasz-hudecki.blogspot.com :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. na każdym zdjęciu masz taką samą minę

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!!! dziewczyno jesteś mega :D skąd ty masz takie dojścia? tutaj wywiad z zulą mnóstwo zdjęć z popularnymi ludzmi jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  14. też widziałam marine była w złotych tarasach w vagabond normalnie był to dla mniue szok jak ja zobaczyłam bo prawie nigdy nie widziałam nikogo znanego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spora część męska to narkomani. Nie wiem czego tu zazdrościć?

    OdpowiedzUsuń