poniedziałek, 8 sierpnia 2011

wakacje w stolicy - Warszawa PART 1

cześć!
Jestem już w domu. Po ponad tygodniowych wakacjach w Warszawie haha mam dość i ciesze się , że jestem w domu :) Było ok. Cieszę się , że mogłam spędzać ciekawie czas , poznać nowych , fantastycznych ludzi i móc cieszyć się z nimi pięknymi chwilami życia. W ten sam dzień , w który przyjechałam do Wawy pojechałam do Galerii Mokotów , gdzie w ramach projektu POLAND WHY NOT? gościła Patricia Kazadi - jest zdjęcie,więc możecie zobaczyć :) Później w apteko-drogerii spotkałam Grzegorza Napieralskiego , a wychodząc z Galerii spotkałam Candy Girl. Chodziłyśmy z Paulą na spacery , byłam z nią na nagraniach dla telewizji iTV , zobaczyłam jak wygląda studio nagraniowe , poznałam Ziba i Łukasza  -  ludzie z iTV , naprawdę ciesze się , że czas tak fajnie mijał. Spotkałam się również z Sylwią - na jej temat napiszę więcej w następnych wpisach. Pewnego dnia wybrałyśmy się z Paulą do Złotych Tarasów do kina na film DRUHNY - jest genialny , jak pisałam we wcześniejszej notce,naprawdę warto go zobaczyć , przed kinem posiedziałyśmy w McDonaldzie , a przed kinem i przed McDonaldem w złotych spotkałam Kasię Kępkę - prezenterkę VIVY.. Jutro pokażę też co wyhaczyłam w Wawie z ubrań i butów ;)   a więc koniec relacji PART 1 & ZDJĘĆ PART 1 - jutro PART 2 - pilnujcie ( jutro zdjęcia będą najlepszeee ! )

z JOANNĄ KRUPĄ - to taki PRZEDSMAK masy zdjęć z DD TVN :)

Patricia Kazadi













DO JUTRA! PART 2 niebawem...

K.

14 komentarzy:

  1. ale zazdroszczę ;) zdjęcie z Joanną jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajnie masz tak spotykać gwiazdy jesteś jak taka polska SarahMOnline ;D przypominasz mi Harper z Czarodzieji z Wevery Place ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia.. czekam na kolejna porcje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog. przypominasz mi z twarzy na niektórych zdjęciach Joannę Horodyńską :) a co do Harper to wcale nie jesteś do niej podobna,koleżanka z góry się myli :P

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe.. Fajnie .
    Zazdroszczę Ci :*

    Pozdrowienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakim Ty spelnianiu sie marzen mowisz? przeciez Ty nie znasz ich osobiscie tylko czatujesz na gwiazdy np. po nagraniach takich programow jak dd tvn hahah Ty i 50 innych ludzi wiec nie rozumiem o co chodzi. gdybys z ktoras z nich pracowala no to ok :) ale nie cos takiego...

    OdpowiedzUsuń
  7. oo widze klaudia cenzure wprowadza na swoim blogu :) a moj komentarz nie byl wulgarny. byl prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. osobo wyżej ! jesteś tak mega mega żałosna że to już przechodzi ludzkie pojęcie xDD Spełnianie marzeń? ona właśnie to robi.. czytam bloga klaudii każdego dnia bo go uwielbiam, ona spotyka ludzi których ogląda np w telewizji , lubi ich i spotyka ich na żywo cytuje: gdybys z ktoras z nich pracowala no to ok :) - o co ci chodzi? ona nie szuka pracy z gwiazdami,tylko robi to co lubi - rozmawia z nimi,oni dają jej cenne rady,dzięki ktorym jest kazdemu latwiej. znam ją bliżej i wiem jakie ma plany na przyszłosc,jest strasznie ambitna i wie co robi. a takich ludzi jak ty i inni którzy dowartościowuja sie przez krytykownie innych-nic w zyciu nie osiągną tylko beda sledzic czyjes kariery i je podziwiac. nie warto..wez się za swoje zycie i nim się zajmij,bo jak widzę , szukasz dziury w całym,a to ci na dobre nie wyjdzie. normalnie podpisze sie imieniem,bo niektorzy mnie mogą znac i chce by wiedzieli jaki mam na to pogląd : SARA K.

    aha i jeszcze jedno!!!!!! ona spełnia wiele marzeń,wydaje na to bardzo duzo pieniędzy,bo to tego wymaga,jedź np. do warszawy i wyczekuj na gwiazdy,spotykaj się ze znanymi ludzmi. hahanahaha wątpie w to,a skoro włazisz na jej bloga to widocznie cie to rajcuje. tyle ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcie z Kazadi ;) uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że zaproponowana dieta pomoże Ci osiągnąć wymarzoną sylwetkę i dorównać Angelinie Jolie :) BTW, czy bardzo chude kobiety podobają się facetom? ;)

    Pozdrawiam ciepło i życzę wytrwałości w odchudzaniu :)

    Zapraszam na stronę https://www.facebook.com/pages/Coach-movie/266408280039370

    OdpowiedzUsuń
  11. Angie nigdy wydaje mi się , że nie dorównam i nawet nie chcę ;) ona jest ZA CHUDA!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyjebisty blog ;) tyle zdjęć z gwiazdami....zazdroszczę ;] a miałam pytać,bo widziałam cię w gazecie ,płacą ci za to że dajesz swoje zdjęcia dla nich?

    OdpowiedzUsuń
  13. płacą każdemu za takie zdjęcie - 50 zł.
    super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha no jasne , że jej płacą za to -_-

    OdpowiedzUsuń