wtorek, 18 października 2011

moje zdjęcie z JOANNĄ KRUPĄ w gazecie Takie Jest Życie ! :)

cześć :)
Dopiero wróciłam z miasta,byłam na małych zakupach... oraz "biegu" po gazetę TAKIE JEST ŻYCIE , w której znajduje się moje zdjęcie z Joasią Krupą ze studia Dzień Dobry TVN :) ZACHĘCAM DO KUPNA - tylko 1,50 zł ,a w środku masa ciekawych rzeczy , porad i życiowych opowieści. Niedługo wyjeżdżam na kilka dni do Warszawy , ponieważ zaczynamy z M. nasz projekt , no i gonimy na odcinek "live" MUST BE THE MUSIC - nie mogę się doczekać kiedy zobaczę się z Łozeeeem,kocham go. Planuję również kilka spotkań no i rzecz jasna odwiedziny studia DD TVN :) Mam nadzieję,że wszystko pójdzie po naszej myśli. Za kilka dni stylizacje z nowymi ciuszkami od pewnej firmy i recenzje kosmetyków. Poniżej skan z gazety TjŻ.



enjoy life!
K.

6 komentarzy: