wtorek, 20 grudnia 2011

podziękowanie UNICEF

Dzisiaj po powrocie ze szkoły czekała na mnie przesyłka od UNICEF-u , a w niej? Piękne podziękowanie za wsparcie i zorganizowanie akcji + gadżety: ołówek z logo UNICEF i kalendarzyk na nowy rok 2012 :) Byłam mile zaskoczona tym , że moje działanie i praca zostają doceniane prosto z rąk ekipy ŚWIATOWEJ ORGANIZACJI UNICEF i generalnego dyrektora UNICEF. Podziękowanie w antyramie powiesiłam na honorowym miejscu , nie może być skryte - musi być widoczne,bo pomoc jest najważniejsza,a jej efekty WIDOCZNE BYĆ MUSZĄ. Pamiętajcie kochani  , że bez względu na wszystko musimy pomagać! Jeżeli nie mamy możliwości finansowych , wystarczą gesty , pomysły , wsparcie duchowe bez pieniędzy! Musimy działać rozumem , a przekazywać sercem. Kilka tygodni temu dostałam maila , czy na nowy rok planuję kogoś " upolować " na wspólne zdjęcie bądź autograf z gwiazd , moja odpowiedź brzmi: TAK , a mianowicie: Magdę Różczkę ( ambasadorka dobrej woli UNICEF ) , Daniela Olbrychskiego i Andrzeja Wajdę. Wierzę , że marzenie się ziści.
--
Na przyszły rok już szykuje się kilka wielkich eventów! yoooo :)


ołówek i kalendarzyk(przód)

kalendarzyk (tył)

...christmas coming soon!

5 komentarzy:

  1. przemysl czy pomagasz po to zeby ktos to widzial czy po to zeby pomoc? pomaganie chyba nie polega na pokazywaniu tego wszystkim? jest mnostwo ludzi ktorzy robia wiecej niz Ty

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rozśmieszaj mnie :) pokazuję,że dobro zostaje nagrodzone i próbuję pokazać innym,że też mogą pomagać

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wydaje, że to się tym trochę popisujesz.
    bez urazy.

    OdpowiedzUsuń