wtorek, 31 stycznia 2012

birthday gifts & bday wishes

cześć :)!
Wczoraj były moje urodziny. RAZ JESZCZE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM SKŁADAJĄCYM MI ŻYCZENIA , którzy PAMIĘTALI i znaleźli chwilę by napisać coś od siebie-jestem wdzięczna. Dziękuję też za śliczne prezenty(wszystkich nie pokażę,ale kilka owszem) , jest mi bardzo miło , że ktoś mnie docenia , pamięta by szepnąć miłe słówko i powiedzieć , że jestem dla niego inspiracją. Wczoraj spotkało mnie także wielkie zaskoczenie,dostałam życzenia od samego BERNARDA HILLERA (spełnione kolejne marzenie ;) ! ) , szkoleniowca aktorstwa z Los Angeles,dzięki któremu zaistniała m.in. Cameron Diaz. Znalazłam dwa fajne zdjęcia Bernarda,które przedstawiam poniżej( na jednym z Angie <3 ). Za kilka godzin czeka mnie ciężka praca,ale dam radę-jak zawsze. No i ciesze się mega , że na 99% jadę na galę VIVA COMET.

z Angeliną Jolie <3

gala OSCARY

buty : deezee.pl

ślicznie opakowana...

..niezwykła książka! dziękuję Kasi <3

apaszka z flagą USA - terranova

genialny puder sypki PAUL SAGANE



K.
---
23.02.2012 comettttty

7 komentarzy:

  1. o czym ta książka ? ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te prezenty ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. no z opisu wynika,że bardzo ciekawa,jeszcze nie przeczytałam,więc w pełni powiedzieć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  4. w JOY jest o NY ; )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach Ty szczęściaro ;))
    Pisz tego bloga bez przerwy, uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam wszystkich do siebie
    http://aleksandra96love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń