poniedziałek, 30 stycznia 2012

Dzień Dobry TVN

cześć :) !
Dzisiaj moje urodziny. Jak ten czas leci..ale uważam , że wykorzystuję go prawie w maksimum,także się cieszę. Dodaję zdjęcia ze studia DD TVN , w którym nie byłam codziennie,ponieważ jak pisałam wcześniej , przez 'zarwane' noce nie miałam ochoty wstawać o 8:00 rano.. ale kilka pamiątkowych zdjęć jest. Poza tym rozważam wyjazd na galę VIVA COMET , ale nie jestem jeszcze pewna. Kilku zdjęć z dd tvn , np. z Michałem Szpakiem czy Robertem Kantereitem, nie wstawiam ze względu złej jakości.

Mariusz Czerkawski <3

Piotrek Kupicha-FEEL

Marina

Jola Pieńkowska

Dorota Wellman

in DD TVN

Paskal Brodnicki

Marcin Prokop :)


za kilka dni nowa notka+zdjęcie ze spotkania z Danielem OLBRYCHSKIM !
K.

20 komentarzy:

  1. łał,super zdjęcia !!Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale suuper ; *
    każdego wpuszczają do DD Tvn? :D

    i wszystkiego najlepszego! ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. prawie nikogo nie wpuszczają :)
    DZIEKUJE ZA ZYCZENIA:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie Marina Łuczenko jest wysoka na żywo czy niska?
    świetne zdjęcia, Marcin Prokop i Marina są najlepsi.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja ci zazdroszczę.... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ciezko okreslic.. marina jest moze z 8 cm nizsza ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. z p.Danielem rozmawiałaś o Angie Jolie ? ?

    kto tobie i gwiazdom robi zdjęcia ? ( mama, koleżanka )

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat !!!!!http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. z p.Danielem rozmawiałaś o Angie Jolie ? ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia marzeń! 100 Lat!

    haha... chciałabym mieć zdjęcie z M. Prokopem. :P
    :D Pozdrawiam.

    http://my-eternal-angel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A kogo wpuszczają do DD TVN ? :D
    I jak ci się udało tam dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem kogo, nie potrafię sprecyzować,ale ja wchodzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Na czym polega Twoja współpraca z różnymi firmami? Chodzi o to jak dostajesz za darmo np. różne kosmetyki?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha ile razy mam powtarzać,że tego typu pytania KIERUJEMY NA MAILA!?

    OdpowiedzUsuń
  15. o czym rozmawiałaś z p.Danielem co ci mowił o Angie ?

    OdpowiedzUsuń