sobota, 28 stycznia 2012

małe zakupy in Warsaw

cześć :) !
Za oknem piękne słoneczko,ale jest bardzo mroźźźźźnie. Słucham genialnej piosenki Sylwii Grzeszczak " Karuzela " oraz mojego ulubionego kawałka Gotye - Somebody that  I used to know  i przeglądam zdjęcia z tych 11 dni spędzonych w stolicy. Mogłabym stamtąd w ogóle nie wyjeżdżać , duże miasto mi sprzyja,a małe niestety-dusi :|  ale to tylko kwestia czasu. W wakacje robię swój pierwszy tattooo - jestem mega podekscytowana,bo będzie to spełnienie mojego marzenia.Od mojej kochanej Paulity na urodziny ( mam 30 stycznia ) dostałam w prezencie śliczną apaszkę z flagą USA (terranova) i świetny puder od Paula Sagane,możecie zobaczyć pod tym linkiem: http://paulsagane.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=224&Itemid=35&lang=pl.

botki H&M - 129,90 zł  - wyglądają na niskie,ale mają 12 cm!

jeansy H&M - SALE - 40 zł ( było 159 zł )  !!!

portfel NEW LOOK - sale - 15 zł ( było 49,90 zł )  !!!

bronzer : 15 zł , płatki 4 zł , pędzel 39 zł - wszystko zakupione w DOUGLAS

kosmetyki - ROSSMANN


K.

20 komentarzy:

  1. Świent blog :)
    Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :))))

    PS. Zapraszam na mojego bloga: http://antosia.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaj zdjęcia w Warszawy ;)
    a jaki tatuaż ?
    napisz czy jakiś wzorek ?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te zakupy. .; D
    i jak okazyjnie kupione . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dodam,dodam ,ale to w kolejnych wpisach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie..
    Jak to jest, jak np. w innych notkach pisałaś,że dostałaś za darmo jakieś kosmetyki?.. Jak je dostałaś? albo za co..?:) Czy coś musiałaś zrobić?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajne.
    Ale spodnie ;) i za jaką cenę O.o ;)
    super.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Orientujesz się może czy można taki portfel kupić przez internet?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szukałam na allegro,ale nie widziałam niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam już 2 tatuaże, teraz też w wakacje robię 3 :))

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podoba mi się bluzka, którą masz na nowym nagłówku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha no to mój ukochany pasiasty sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam na Twój blog dzięki wywiadowi z Tobą :) Intrygujesz mnie :D Czym w zasadzie się zajmujesz? Na czym polega Twoja współpraca z UNICEF'em?
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Dodałam Twojego bloga do ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  14. http://cekin.pl/moda-kazdej-z-nas/wywiad-z-klaudia-synarska-mloda-blogerka-o-wielkim-sercu-1518 w tym wywiadzie opisałam jak wygląda moja praca z UNICEF-zachęcam do przeczytania,a wszelkie dodatkowe sugestie,pytania proszę kierować na maila: klaudiasynarska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. hej : ) twój blog jest genialny,weszłam tu całkiem przypadkiem
    Piszesz tak fajnie i swobodnie : ) super jest twój blog serio :)
    mam jeszcze pytanie do butów tych białych które dodałaś w poprzedniej notce :)
    mogłabyś podać linka do nich? bo,nigdzie ich nie mogę znaleźć,a strasznie mi się spodobały <3 ! są przepiękne : ) : *

    p.s.czekam na kolejne notki :) pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje,miło mi :) oj,sprawdziłam na deezee.pl i już ich nie ma :( napisz do nich,zapytaj czy jeszcze będą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń