czwartek, 19 stycznia 2012

waw

czesc :) !
pisze bez polskich znakow,poniewaz nie mam ich w dostepie;) w Wawie jestem od 16 i juz zdazylam zrobic wiele :) Spelnilam swoje ogromne marzenie , a mianowicie: spotkalam sie z wybitnym aktorem,ktory gral m.in. z Angie Jolie w filmie SALT - DANIELEM OLBRYCHSKIM , przemily czlowiek,pelen entuzjazmu,poswiecil swoj czas by ze mna porozmawiac-jestem wdzieczna! Z p. Danielem mamy takze wspolne foto,ale to juz jak wroce do domu :)  Urodziny Pauli (prywatne) bardzo udane,jestem zadowolona,przygotowan bylo duzo,ale warto-oplacilo sie!! Prawie codziennie jestem w studio DZIEN DOBRY TVN i mam juz troche zdjec,ale to pokaze pozniej :) a dzisiaj? DZISIAJ PREMIERA FILMU SZTOS 2 , na ktora sie wybieram. Jutro premiera teledysku Hon do SABOTAGE , a pojutrze impreza urodzinowa(publiczna) Pauli. DZIEJE SIE,DZIEJE SIE-a to uwielbiam. Wiecej napisze po powrocie z wwy.

K.

4 komentarze:

  1. WOW! nie mogę się doczekać, kiedy wrzucisz foty:)
    w wawie masz tyle zajęc:) ale oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze fajnie spędzasz każdy dzień :) Czekam na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie dużo się dzieje u Ciebie ;) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń