sobota, 25 lutego 2012

life.camera.action

Jutro OSCARY. Mam swoje typy,mam nadzieję,że otrzymają statuetki,a przede wszystkim trzymam kciuki za Agnieszkę Holland i jej film " W ciemności " , który jest nominowany w kategorii " Najlepszy film nieanglojęzyczny ". Cieszę się,że mam osoby,które przybliżają mi tamtejsze życie,z którymi mogę wymieniać się wrażeniami,którzy mieszkają blisko tego blichtru i mogą mi prawie wszystko wyjaśniać,odpowiadać na pytania. Wtedy sporo dotychczasowych niejasności staje się ogromnymi JASNOŚCIAMI :-) . Mogę cieszyć się jeszcze z wielu innych powodów,ale za dużo by wymieniać. Poza tym to ciesze się , że moi wytypowani co do gali VIVA COMET - otrzymali statuetki,a no i cieszę się,że za debiut roku statuetkę dostała Honka , choć dla Pati Kazadi też kibicowałam. Należało się jej - po prostu. Nie mogę się doczekać kiedy się wreszcie spotkamy i pogadamy na spokojnie. Chce też już spotkania z Kajusem :** . Ostatnimi czasy wybrałam się na malutkie zakupy-ale tylko kosmetyczne,nadrabiam angielski i delektuję się dobrymi produkcjami filmowymi. Czekam do wiosny ,a tym bardziej do lata. Za kilka dni MÓJ BLOG KOŃCZY SYMBOLICZNY ROCZEK :)) Wrzucam zdjęcie z Maćkiem , bo mega mi się podoba i jak na nie patrzę,bo wspominam same najlepsze momenty.

M <3 - premiera filmu RÓŻA


K.

środa, 15 lutego 2012

premiera filmu RÓŻA

cześć! :)
Nadszedł wreszcie moment,kiedy opiszę jedno z ulubionych przeżyć. Jest to PREMIERA FILMU Wojtka Smarzowskiego " RÓŻA " , na której pojawiła się plejada naszych 'gwiazd' i celebrytów. Cieszę się , że mam pamiątkowe foty z odtwórcami dwóch głównych ról , a mianowicie: Marcinem Dorocińskim i Agatą Kuleszą. Na premierę wybraliśmy się ok. godziny 19:30 , tłum paparazzich , czerwony dywan , ścianka , bankiet w przygotowaniach... fajne jest życie w błysku fleszy,nie? no ale to też zależy..niestety. Po wyświetleniu filmu przyszedł czas na robienie zdjęć , delektowanie się sokiem z pomarańczy, białym winem czy różnymi owocami i przystawkami. Przyznam szczerze,że to co działo się wokół Soni Bohosiewicz było piekielnie straszne! Zaczęłam się o nią martwić,czy po wyjściu z premiery nie zaliczy wizyty u okulisty.. kilkadziesiąt paparuchów wokół aktorki przez CAŁY CZAS(!) , raz nawet przecierała oczy , no ale nie ma co się dziwić,skoro masa aparatów i fleszy skierowana jest tylko w nią + w jej wzrok. Sonia była sensacją wieczoru ( jest w ciąży ) , więc paparuszki miały dobry kęs :D Ledwo udało się ją złapać do wspólnego zdjęcia.. no ale najważniejsze,że UDAŁO SIĘ. Posiedziałam sobie w naszej "czerwonej loży" z Mateuszem , Pati i operatorami telewizji ( zdjęcia z Mateuszem i Patrycją już wrzucałam,ale dodaje po raz drugi aby skompletować wszystkie zdjęcia z premiery :P ). Naprawdę dużo by opisywać,opowiadać,ale nie sposób... :)) Około 23:30 wyszliśmy z premiery do szatni , następnie z Pati wybrałyśmy się jeszcze na spacer obok Pałacu Kultury i Nauki ( pogoda dopisywała! ) , zrobiłyśmy zdjęcia , pogadałyśmy i po północy dotarłyśmy do domu. Mogę stwierdzić w pełni: Wieczór zapisuję do w pełni udanych , który wiele mi pokazał i nauczył + dał jedną,ważną znajomość :) .
 Zapraszam do galerii:

...zaproszenie :)

Maciek <3

AGATA KULESZA

MARCIN DOROCIŃSKI


z Olą Kisio <3

Krzysztof Zanussi

Marian Dziędziel

kolejne spotkanie Pana Edwarda Linde-Lubaszenko :))

Kinga Preis

Sonia Bohosiewicz :)

Angelika Piechowiak

Olga Bołądź

Ewa Wojciechowska

Agata Załęcka

Stefano Terrazzino

Michał Figurski

 w czasie projekcji filmu z Pati i Mateuszem poszliśmy do Mc'Donalda , a w sąsiedniej restauracji spotkaliśmy znakomitą tancerkę z Tańca z Gwiazdami - PAULINĘ BIERNAT i Michała Szpaka,którego chyba nie trzeba przedstawiać :))


Mateusz :))

Pati <3

czyż nie jest piękny ? :)


Maciek pozuje :))

life.camera.action

K.

sobota, 11 lutego 2012

premiera filmu SZTOS 2

19.01.2012r. CH Złote Tarasy,Multikino.. masa fotoreporterów,paparazzich,telewizji, przy wejściu do kina-piękny czerwony dywan,ścianka,bankiecik no i przybywające 'gwiazdy' :) Zapamiętałam,że pierwsze zdjęcie z premiery udało mi się zrobić z Bartkiem Topą,na zdjęcia przeważnie się nie godzi,ale dla mnie zrobił wyjątek :P . Zdjęcia zrobiłam z większością przybyłych aktorów,celebrytów, nie zdążyłam złapać Borysa Szyca,Lindy czy Nowickiego-ale ważne,że miałam okazję zobaczyć na real. Ale szans z pewnością będzie jeszcze nie mało,bo na ten rok szykuje się naprawdę duuuużo "surprise'ów" :D Premiera ogółem ok , fajna atmosfera, zobaczyłam się pierwszy raz z Mateuszem,bo tak to tylko znajomość facebook'owa była :) Jeżeli są jakiekolwiek pytania związane z premierą bądź aktorami na niej obecnymi,zadawajcie w komentarzach !


Bartek TOPA

Edward LINDE-LUBASZENKO

p. EDWARD dla paparazzich :D

Cezary PAZURA

Michał MILOWICZ

Piotr RUBIK

Joanna BRODZIK i Paweł WILCZAK

Radosław PAZURA i Dorota CHOTECKA-PAZURA

Kasia ZIELIŃSKA

Agnieszka POPIELEWICZ

Ola KISIO

Kasia BURZYŃSKA

Anna SAMUSIONEK

ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ZBIÓRCE ZNACZKÓW POCZTOWYCH ! w 100%tach popieram akcję Maćka i również się dołączam! 


"Co z serc wychodzi,do serc wraca" ♥ DZIAŁAMY,ZBIERAMY,POMAGAMY !!!



enjoy,
Klaudia

środa, 8 lutego 2012

Teatr 6.Piętro - spotkanie z Danielem Olbrychskim

cześć! :)
Przypominam o wciąż trwającej ankiecie(po lewej <----  ) dotyczącej premier filmowych SZTOS 2 vs. RÓŻA - o której mam napisać najpierw? Ostatnie słowo należy do Was,także głosujemy!!!! 18.01.2012r.  - godzina ok. 19:15 , 6 piętro Pałacu Kultury i Nauki - wejście do Teatru 6.Piętro.. oczekiwałam tam na jednego z najwybitniejszych polskich aktorów - Daniela Olbrychskiego. Nie mogłam uwierzyć,że za moment stanę z nim twarz w twarz..to po prostu było marzenie od dawien dawna.. zawsze na liście tych " mało realnych do spełnienia ". A jednak-uwierzyłam,włożyłam w to trochę pracy,determinacji i udało się , co jeszcze bardziej mnie umocniło i potwierdziło,że MOŻEMY WSZYSTKO, o ile pomożemy szczęściu. Czekałam koło windy przy wejściu do Teatru .. aktorzy zaczęli się zjeżdżać , ponieważ spektakl był tuż,tuż.. jedzie winda.. serce biło mi coraz mocniej, a tutaj wychodzi.. Kuba Wojewódzki czy Małgorzata Socha , martwiłam się , że mojego ulubionego aktora już nie będzie,no ale nachodziła mnie myśl: jak spektakl ma dojść do skutku,bez głównego aktora?! Jedzie kolejna winda... wychodzą jacyś ludzie-nieznani , jedzie kolejna winda.. kolejni ludzie .. jedzie następna winda.. wychodzi DANIEL OLBRYCHSKI !!! Przyznaję: przeszły mnie ciary , bo dopuścić do siebie myśl , że stoi się koło tak wybitnego,utalentowanego człowieka i na dodatek , który GRAŁ Z ANGELINĄ JOLIE , miał i ma z nią styczność.. po prostu obłęd. Porozmawialiśmy kilka minut,ponieważ spektakl zbliżał się wielkimi krokami. Pan Daniel jest świetnym człowiekiem z charyzmą,pełnym uśmiechem,zawsze ma czas dla ludzi,fanów,porozmawia,doradzi.. serio - rzadkość spotkać takiego człowieka w świecie show-biznesu. Porozmawialiśmy , zapytałam o Angie , zapytałam o coś jeszcze.. na koniec uścisk dłoni i słowa " Do zobaczenia,wszystkiego dobrego! :) " - ten moment zaliczam do najważniejszych w moim życiu. Spotkanie z aktorem , uwieczniłam na zdjęciu :

spotkanie z Danielem Olbrychskim , TEATR 6.PIĘTRO dn. 18.01.2012

Angie i Daniel w filmie SALT(zdj. wyżej) , zdjęcie niżej Daniel z Angie + życzenia dla bliskiej osoby aktora


Niebawem relacje z premier filmowych : SZTOS 2 i RÓŻA :-)
K.

niedziela, 5 lutego 2012

gossip,gossip

cześć !
Dzień zaczął się baaaaardzo,ale to bardzo miło :-) Następnie zrobiło się mega nieprzyjemnie , ale to już nie jest w moim guście,by opisywać to na forum,po prostu szkoda czasu i słów na ludzi , którzy nie mają własnego życia i próbują niszczyć cudze. Proszę Was , pamiętajcie o tych słowach " NIGDY NIKOMU NIE UFAJ " - zaufać można , ale uwierzcie mi ... nigdy nie w PEŁNI , no po prostu nie warto tego robić. Poza tym wszystko jest OK , jutro do szkoły-niestety,ale musimy dać radę :) Cieszę się , że niebawem odwiedzę salon fryzjerski i zrobię sobie wymarzoną kolorystykę na włosach,mogę powiedzieć tyle,że będą jaśniejsze o sporo tonów,niż mam obecnie. ZACHĘCAM DO GŁOSOWANIA W SONDZIE ( po lewej str. ) , o której premierze mam napisać najpierw :-) Na zachętę dwa zdjęcia z premiery filmu RÓŻA - z moją kochaną Pati ( Patrycja pracuje w telewizji POLSAT  i Mateuszem :) )

z Mateuszem :-))

z Pati <3

...

enjoy,
K.

sobota, 4 lutego 2012

Paula's bday party - home&club

cześć :) !
Na początku chcę zachęcić do GŁOSOWANIA w sprawie premier filmowych SZTOS 2 vs. RÓŻA ( po lewej stronie! ). Dzisiaj wrzucę kilka zdjęć z urodzin Paulity - tych prywatnych jak i publicznych w klubie MASKA. Mogłabym dużo opowiadać,ale skrócę opowieść:  urodziny były mega. Dużo śmiechu , humoru , muzyki , ciekawych akcji no i sporo ciekawych ludzi. Fajnie było poznać ciekawe osobistości,móc wymienić się wrażeniami,planami,doświadczeniem życiowym. Na prywatnym przyjęciu były takie akcje,że lepiej nie opowiadać z uwagi na to,że wchodzą na ten blog również młodsi czytelnicy. W klubie MASKA ,Paula dała swój występ ( był serio genialny,owacje na stojąco,prośby o bis,pochwały z każdej strony..) , wykonała kawałek Alicii Keys,a przygrywał jej Wawrzyniec Prasek.  Muzyką kierował DJ TKACZU ( mistrz ! ) , obok jego 'didżejki' był laptop Paulity,z którego korzystałyśmy :D hahahaha nie ma to jak net w klubie. Później zauważyłam,że wbili koledzy z private party  - no i zaczęło się najlepsze.. ale to zostawię dla siebie ;) Podsumowując: imprezy były baaaaardzo udane,na lepszych jeszcze nigdy nie byłam,ale myślę,że będę. Żałuję,że nie porobiłam więcej zdjęć.. z kolegami , którzy rozkręcili impreze na maksa. Ale to co planuję na wakacje.. zadziwi - nie tylko czytelników bloga :-) Mam więcej zdjęć,ale nie wszystkie nadają się do upublicznienia,więc dodaję tylko kilka:

z solenizantką i Pati :*

Kasia <3

MASKA :)

po imprezie w klubie MASKA



po wyjściu z klubu,po imprezie.. Krakowskie Przedmieście było przepiękne! cudowny śnieg , oświetlenia..


Jeżeli są jakiekolwiek pytania,można zadawać w komentarzach pod tą notką(tylko z sensem..)
K.