sobota, 25 lutego 2012

life.camera.action

Jutro OSCARY. Mam swoje typy,mam nadzieję,że otrzymają statuetki,a przede wszystkim trzymam kciuki za Agnieszkę Holland i jej film " W ciemności " , który jest nominowany w kategorii " Najlepszy film nieanglojęzyczny ". Cieszę się,że mam osoby,które przybliżają mi tamtejsze życie,z którymi mogę wymieniać się wrażeniami,którzy mieszkają blisko tego blichtru i mogą mi prawie wszystko wyjaśniać,odpowiadać na pytania. Wtedy sporo dotychczasowych niejasności staje się ogromnymi JASNOŚCIAMI :-) . Mogę cieszyć się jeszcze z wielu innych powodów,ale za dużo by wymieniać. Poza tym to ciesze się , że moi wytypowani co do gali VIVA COMET - otrzymali statuetki,a no i cieszę się,że za debiut roku statuetkę dostała Honka , choć dla Pati Kazadi też kibicowałam. Należało się jej - po prostu. Nie mogę się doczekać kiedy się wreszcie spotkamy i pogadamy na spokojnie. Chce też już spotkania z Kajusem :** . Ostatnimi czasy wybrałam się na malutkie zakupy-ale tylko kosmetyczne,nadrabiam angielski i delektuję się dobrymi produkcjami filmowymi. Czekam do wiosny ,a tym bardziej do lata. Za kilka dni MÓJ BLOG KOŃCZY SYMBOLICZNY ROCZEK :)) Wrzucam zdjęcie z Maćkiem , bo mega mi się podoba i jak na nie patrzę,bo wspominam same najlepsze momenty.

M <3 - premiera filmu RÓŻA


K.

3 komentarze:

  1. Mam nadzieje że " w ciemności" dostanie statuetkę moim zdaniem po obejrzeniu tylko triller-a warto.. jeśli będę miała możliwość obejrzeć na pewno się skusze!: )
    to zdjęcie yummy .. ps. kolega ze zdjęcia również ..
    co tu przeciagać na moim blogu wreszcie jakaś notka .. zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też typowałam Honey <3

    OdpowiedzUsuń
  3. też kibicuję filmowy Agnieszki Holland :))

    OdpowiedzUsuń