sobota, 4 lutego 2012

Paula's bday party - home&club

cześć :) !
Na początku chcę zachęcić do GŁOSOWANIA w sprawie premier filmowych SZTOS 2 vs. RÓŻA ( po lewej stronie! ). Dzisiaj wrzucę kilka zdjęć z urodzin Paulity - tych prywatnych jak i publicznych w klubie MASKA. Mogłabym dużo opowiadać,ale skrócę opowieść:  urodziny były mega. Dużo śmiechu , humoru , muzyki , ciekawych akcji no i sporo ciekawych ludzi. Fajnie było poznać ciekawe osobistości,móc wymienić się wrażeniami,planami,doświadczeniem życiowym. Na prywatnym przyjęciu były takie akcje,że lepiej nie opowiadać z uwagi na to,że wchodzą na ten blog również młodsi czytelnicy. W klubie MASKA ,Paula dała swój występ ( był serio genialny,owacje na stojąco,prośby o bis,pochwały z każdej strony..) , wykonała kawałek Alicii Keys,a przygrywał jej Wawrzyniec Prasek.  Muzyką kierował DJ TKACZU ( mistrz ! ) , obok jego 'didżejki' był laptop Paulity,z którego korzystałyśmy :D hahahaha nie ma to jak net w klubie. Później zauważyłam,że wbili koledzy z private party  - no i zaczęło się najlepsze.. ale to zostawię dla siebie ;) Podsumowując: imprezy były baaaaardzo udane,na lepszych jeszcze nigdy nie byłam,ale myślę,że będę. Żałuję,że nie porobiłam więcej zdjęć.. z kolegami , którzy rozkręcili impreze na maksa. Ale to co planuję na wakacje.. zadziwi - nie tylko czytelników bloga :-) Mam więcej zdjęć,ale nie wszystkie nadają się do upublicznienia,więc dodaję tylko kilka:

z solenizantką i Pati :*

Kasia <3

MASKA :)

po imprezie w klubie MASKA



po wyjściu z klubu,po imprezie.. Krakowskie Przedmieście było przepiękne! cudowny śnieg , oświetlenia..


Jeżeli są jakiekolwiek pytania,można zadawać w komentarzach pod tą notką(tylko z sensem..)
K.

18 komentarzy:

  1. kiedy zdjęcia z p. Danielem ?

    OdpowiedzUsuń
  2. były jakieś gwiazdy, jakie ??

    OdpowiedzUsuń
  3. z tego co widziałam to zespół PEWEX,Ania Samusionek,jakis aktor z Na Wspólnej i inni aktorzy-ale nazwisk nie kojarze,bo kolega ich rozpoznał :)

    zdjecie z Danielem Olbrychskim juz niedlugo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał !Super zdjęcia !Pozdrawiam serdecznie autografy-niki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. A Ty nie powinnaś trochę schudnąć?

    OdpowiedzUsuń
  6. czy dzięki blogowi zyskałaś jakiś znajomych

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak wyglądają wasze stosunki ?

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad przez gg ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w jakim celu? muszę wiedzieć z kim mam do czynienia i w jakim celu moje wypowiedzi zostaną wykorzystane, pisz na maila jak coś

      Usuń
  9. na którym zdjęciu miałaś blond wlosy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owe zdjęcie nie jest już dostępne :)

      Usuń
  10. zazdroszczę Ci. ;*

    super.;D

    OdpowiedzUsuń
  11. nadkładasz sam fluid ?
    czy sam puder ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nakładałam zawsze sam podkład ,a teraz kiedy dostałam na urodziny świetny sypki puder-po nałożeniu podkładu,pędzlem nakładam także odrobinę owego pudru,by zmatowić delikatnie twarz :)

      Usuń
  12. mam jedno pytanko: Jak dostajesz się na te wszystkie premiery i tego typu imprezy bądź bankiety itp. ?

    pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń