środa, 15 lutego 2012

premiera filmu RÓŻA

cześć! :)
Nadszedł wreszcie moment,kiedy opiszę jedno z ulubionych przeżyć. Jest to PREMIERA FILMU Wojtka Smarzowskiego " RÓŻA " , na której pojawiła się plejada naszych 'gwiazd' i celebrytów. Cieszę się , że mam pamiątkowe foty z odtwórcami dwóch głównych ról , a mianowicie: Marcinem Dorocińskim i Agatą Kuleszą. Na premierę wybraliśmy się ok. godziny 19:30 , tłum paparazzich , czerwony dywan , ścianka , bankiet w przygotowaniach... fajne jest życie w błysku fleszy,nie? no ale to też zależy..niestety. Po wyświetleniu filmu przyszedł czas na robienie zdjęć , delektowanie się sokiem z pomarańczy, białym winem czy różnymi owocami i przystawkami. Przyznam szczerze,że to co działo się wokół Soni Bohosiewicz było piekielnie straszne! Zaczęłam się o nią martwić,czy po wyjściu z premiery nie zaliczy wizyty u okulisty.. kilkadziesiąt paparuchów wokół aktorki przez CAŁY CZAS(!) , raz nawet przecierała oczy , no ale nie ma co się dziwić,skoro masa aparatów i fleszy skierowana jest tylko w nią + w jej wzrok. Sonia była sensacją wieczoru ( jest w ciąży ) , więc paparuszki miały dobry kęs :D Ledwo udało się ją złapać do wspólnego zdjęcia.. no ale najważniejsze,że UDAŁO SIĘ. Posiedziałam sobie w naszej "czerwonej loży" z Mateuszem , Pati i operatorami telewizji ( zdjęcia z Mateuszem i Patrycją już wrzucałam,ale dodaje po raz drugi aby skompletować wszystkie zdjęcia z premiery :P ). Naprawdę dużo by opisywać,opowiadać,ale nie sposób... :)) Około 23:30 wyszliśmy z premiery do szatni , następnie z Pati wybrałyśmy się jeszcze na spacer obok Pałacu Kultury i Nauki ( pogoda dopisywała! ) , zrobiłyśmy zdjęcia , pogadałyśmy i po północy dotarłyśmy do domu. Mogę stwierdzić w pełni: Wieczór zapisuję do w pełni udanych , który wiele mi pokazał i nauczył + dał jedną,ważną znajomość :) .
 Zapraszam do galerii:

...zaproszenie :)

Maciek <3

AGATA KULESZA

MARCIN DOROCIŃSKI


z Olą Kisio <3

Krzysztof Zanussi

Marian Dziędziel

kolejne spotkanie Pana Edwarda Linde-Lubaszenko :))

Kinga Preis

Sonia Bohosiewicz :)

Angelika Piechowiak

Olga Bołądź

Ewa Wojciechowska

Agata Załęcka

Stefano Terrazzino

Michał Figurski

 w czasie projekcji filmu z Pati i Mateuszem poszliśmy do Mc'Donalda , a w sąsiedniej restauracji spotkaliśmy znakomitą tancerkę z Tańca z Gwiazdami - PAULINĘ BIERNAT i Michała Szpaka,którego chyba nie trzeba przedstawiać :))


Maciek pozuje :))

life.camera.action

K.

12 komentarzy:

  1. Pozazdrościć zdjecia z Panem Lubaszenko:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet zdjęcie z Maćkiem . ♥
    gratuluję.. ;DD
    Może urządzisz jakieś spotkanie z czytelnikami bloga w wakacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżeli byliby chętni :) ale jak coś to tylko i wyłącznie w Warszawie

    OdpowiedzUsuń
  4. A może coś na temat samego filmu? Czy nie jesteś w stanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. napisałam wyżej ,ze w czasie projekcji filmu poszliśmy do McD. nie byłam na seansie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, ale ci zazdroszcze tych zdjec. Pewnie i autografy masz. Szczesciara z Ciebie ze bywasz w takich miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!;)
    Gratulację!! Naprrawdę mega Ci zazdroszcze;/ Ja mieskzamm w miaę małym mieście gdzie jest 20 tysiecy osób i nie ma takich imprez;/., A w pobliżu też nie;(. Naprawdę mega.
    Wchodzę na twojego bloga , miałam juz dawno napisać koma ale nie miałąm czasu;).
    Czy mogła bys mnie dodać do linków?.
    Z góry dzięki ja b również dodam;)
    pozdrawiam
    Ineczka

    autografy-ineczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje:) ja tez mieszkam w małym mieście-Giżycku,liczy ok. 30 tys. mieszkańców,a na takie imprezy dojeżdżam do Wawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Klaudia jak Ty to robisz,że takie ciekawe życie masz? Coś mi się zdaje że za kilka lat i o Ton=bie będziemy w gazetach czytać^^ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klaudia, można wiedzieć ile Ty masz wzrostu? Pytam, bo przy Michale Figurskim, który ma mieć prawie dwa metry, wyglądasz na osobę pod 180 cm.

    Chciałam się też dowiedzieć, czy z nim rozmawiałaś i czy jest fajny na żywo :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam 174 cm wz. Wątpię by Michał miał coś ok. 2 metrów.. no ale może. Przywitaliśmy się tylko i był miły :)

    OdpowiedzUsuń