sobota, 11 lutego 2012

premiera filmu SZTOS 2

19.01.2012r. CH Złote Tarasy,Multikino.. masa fotoreporterów,paparazzich,telewizji, przy wejściu do kina-piękny czerwony dywan,ścianka,bankiecik no i przybywające 'gwiazdy' :) Zapamiętałam,że pierwsze zdjęcie z premiery udało mi się zrobić z Bartkiem Topą,na zdjęcia przeważnie się nie godzi,ale dla mnie zrobił wyjątek :P . Zdjęcia zrobiłam z większością przybyłych aktorów,celebrytów, nie zdążyłam złapać Borysa Szyca,Lindy czy Nowickiego-ale ważne,że miałam okazję zobaczyć na real. Ale szans z pewnością będzie jeszcze nie mało,bo na ten rok szykuje się naprawdę duuuużo "surprise'ów" :D Premiera ogółem ok , fajna atmosfera, zobaczyłam się pierwszy raz z Mateuszem,bo tak to tylko znajomość facebook'owa była :) Jeżeli są jakiekolwiek pytania związane z premierą bądź aktorami na niej obecnymi,zadawajcie w komentarzach !


Bartek TOPA

Edward LINDE-LUBASZENKO

p. EDWARD dla paparazzich :D

Cezary PAZURA

Michał MILOWICZ

Piotr RUBIK

Joanna BRODZIK i Paweł WILCZAK

Radosław PAZURA i Dorota CHOTECKA-PAZURA

Kasia ZIELIŃSKA

Agnieszka POPIELEWICZ

Ola KISIO

Kasia BURZYŃSKA

Anna SAMUSIONEK

ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ZBIÓRCE ZNACZKÓW POCZTOWYCH ! w 100%tach popieram akcję Maćka i również się dołączam! 


"Co z serc wychodzi,do serc wraca" ♥ DZIAŁAMY,ZBIERAMY,POMAGAMY !!!



enjoy,
Klaudia

22 komentarze:

  1. prosze, przestan tak zginać ta rączke, na której nosisz torbe. to wygląda strasznie tanio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się dostałaś na tą premierę z gwiazadami?

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu: dostałam się :D na początku przed wejściem na teren bankietu i premiery czekałam na aktorów,by porobić zdjęcia-byłam z kolegą,a później poszłam do znajomej,która pracowała na premierze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też byłam i wiedziałam cię ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobisz jakiś filmik ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. opowiesz coś o sobie czy coś w tym rodzaju
      na różnych blogach tą takie filmiki i jest to fajny pomysł :)

      Usuń
  7. myśle,ze przygotuje cos z pewnością z wakacji :) juz mam nawet pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł z tym filmikiem
    ale w wakacje ?
    tak długo :((

    OdpowiedzUsuń
  9. w wakacje będzie najciekawiej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. a może pino tv? :) też fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. z pewnością jeszcze w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ci spotkania jednej osoby ale nie zdradzę jakiej:P hehe
    Super:)
    Pozdrowienia; Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm z jakim Mateuszem się widziałaś??

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak udało Ci się wbić na taką imprezę.?

    OdpowiedzUsuń
  15. na premiery z bankietem itp. trzeba mieć zaproszenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow zazdroszcze zdjecia z Ola Kisio to juz drugie Twoje. Super. No i Kasia Zielinska, bomba.

    OdpowiedzUsuń