środa, 8 lutego 2012

Teatr 6.Piętro - spotkanie z Danielem Olbrychskim

cześć! :)
Przypominam o wciąż trwającej ankiecie(po lewej <----  ) dotyczącej premier filmowych SZTOS 2 vs. RÓŻA - o której mam napisać najpierw? Ostatnie słowo należy do Was,także głosujemy!!!! 18.01.2012r.  - godzina ok. 19:15 , 6 piętro Pałacu Kultury i Nauki - wejście do Teatru 6.Piętro.. oczekiwałam tam na jednego z najwybitniejszych polskich aktorów - Daniela Olbrychskiego. Nie mogłam uwierzyć,że za moment stanę z nim twarz w twarz..to po prostu było marzenie od dawien dawna.. zawsze na liście tych " mało realnych do spełnienia ". A jednak-uwierzyłam,włożyłam w to trochę pracy,determinacji i udało się , co jeszcze bardziej mnie umocniło i potwierdziło,że MOŻEMY WSZYSTKO, o ile pomożemy szczęściu. Czekałam koło windy przy wejściu do Teatru .. aktorzy zaczęli się zjeżdżać , ponieważ spektakl był tuż,tuż.. jedzie winda.. serce biło mi coraz mocniej, a tutaj wychodzi.. Kuba Wojewódzki czy Małgorzata Socha , martwiłam się , że mojego ulubionego aktora już nie będzie,no ale nachodziła mnie myśl: jak spektakl ma dojść do skutku,bez głównego aktora?! Jedzie kolejna winda... wychodzą jacyś ludzie-nieznani , jedzie kolejna winda.. kolejni ludzie .. jedzie następna winda.. wychodzi DANIEL OLBRYCHSKI !!! Przyznaję: przeszły mnie ciary , bo dopuścić do siebie myśl , że stoi się koło tak wybitnego,utalentowanego człowieka i na dodatek , który GRAŁ Z ANGELINĄ JOLIE , miał i ma z nią styczność.. po prostu obłęd. Porozmawialiśmy kilka minut,ponieważ spektakl zbliżał się wielkimi krokami. Pan Daniel jest świetnym człowiekiem z charyzmą,pełnym uśmiechem,zawsze ma czas dla ludzi,fanów,porozmawia,doradzi.. serio - rzadkość spotkać takiego człowieka w świecie show-biznesu. Porozmawialiśmy , zapytałam o Angie , zapytałam o coś jeszcze.. na koniec uścisk dłoni i słowa " Do zobaczenia,wszystkiego dobrego! :) " - ten moment zaliczam do najważniejszych w moim życiu. Spotkanie z aktorem , uwieczniłam na zdjęciu :

spotkanie z Danielem Olbrychskim , TEATR 6.PIĘTRO dn. 18.01.2012

Angie i Daniel w filmie SALT(zdj. wyżej) , zdjęcie niżej Daniel z Angie + życzenia dla bliskiej osoby aktora


Niebawem relacje z premier filmowych : SZTOS 2 i RÓŻA :-)
K.

2 komentarze:

  1. gratuluję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. o co się zapytaś ( o Angie ) ale o co dokładnie ?

    OdpowiedzUsuń