czwartek, 29 marca 2012

premiera płyty Madonny: MDNA release party / WAWA

cześć :) !
Wczoraj wieczorem wróciłam z Warszawy,a obecnie jestem po ponad 7-dmio godzinnej odsiadce w szkole :P . W stolicy było zajebiście,spędziłam cudownie czas,było rozrywkowo i harmonijnie. Pewnego razu kiedy wybrałyśmy się z Paulą do STARBUCKS'a , spotkałam Bartka Topę , mam już z nim zdjęcie,więc nie robiłam kolejnego - przyszedł po kawę ogolony(podobno na rzecz nowego filmu czy serialu,nie wiem..) , ale na premierze SZTOS 2 prezentował się lepiej,bo włosy były na swoim miejscu :) . 4 dni zleciały dynamicznie szybko,ale szkoła-niestety. W poniedziałek robiłam swój pierwszy tatuaż-wymarzony! :) Wykonał go jeden z tatuażystów ze studia AVE TATTOO, a ich gościem(też się u nich tatuował) był ..... ZOMBIE BOY ( Rick Genest ) . W studio wisi wielkie zdjęcie chłopaków i Ricka+podpis - genialnie :) . Ciesze się,że tatuaż wykonał naprawdę dobry tatuażysta. We wtorek wybrałam się na premierę z okazji wydania nowego albumu Madonny " MDNA " - impreza była świetna, poznałam Iwonę Węgrowską,z którą siedziałyśmy przy jednym stoliku(był jeszcze z nami Mateusz-kolega ,a manager Iwony) , dziewczyna ma poczucie humoru,jest miła,fajnie się z nią gada,ale wyczyn na ściance i na siedzisku jest nie do pobicia(efekty podziwiajcie na pudelku czy innych portalach plotkarskich) :D Paparazzi mieli niezły kęs.  Nareszcie spotkałam się z Honoratą,a więc uwieczniłyśmy to na 3 zdjęciach :D . Ze wszystkimi obecnymi na imprezie(znani) , nie robiłam zdjęć,bo po prostu mi się nie chciało. Dobra muza,dobre driny,dobre towarzystwo,myślę,że nic więcej nie potrzeba,by imprezę uznać za udaną. Michaś Piróg jest zajebisty,nie znając go tak twierdziłam,a teraz kiedy poznaliśmy się osobiście,mogę to stwierdzić z całkowitą pewnością. Wzięłam udział w konkursie u Michasia  no i wygrałam koszulkę Madonny. Kocham wielkie miasta i kocham ich nocne życie. Jeszcze 3 lata i będę miała do tego pełny dostęp. JEŻELI MACIE JAKIEKOLWIEK PYTANIA(sensowne!) ZADAWAJCIE JE W KOMENTARZACH :) ! Poniżej kilkanaście zdjęć :

z Honką :*




Marta Wierzbicka

Michaś Piróg :*

Michalina Manios

Iwona Węgrowska :)

kawałek klubu :)

z wieczornej przechadzki po centrum z Paulitą :)
<3

chyba dzień po zrobieniu :)

(żółte plamki to maść :P ) czekam aż zejdzie "skorupka" i tatuaż będzie w pełnej okazałości :)
niezbyt czyste lustro,ja i moja wygrana koszulka :D

enjoy ,
K.

14 komentarzy:

  1. ale szczęściara. opisałabyś, czy tatuaż bolał? :D
    zapraszam do mnie, oczywiście będzie mi bardzo miło, gdybyś zaobserwowała :).
    http://tosienosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde tatuowanie boli,ale ból jest do wytrzymania:)

      Usuń
  2. Hej,jak Ty to robisz,że chodzisz na różne premiery m.in. płyty Madonny?
    A jak tatuaż? Na zdjęciu jest śliczny i chciałabym Cię zapytać czy zechciałabyś udzielić mi wywiadu na mojego bloga www.krajewa-dreams.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania do wywiadu ślij na maila klaudiasynarska@wp.pl

      Usuń
  3. Zdjęcia fajne ;]

    +Tatuaż bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosztuje taki tatuaż?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  6. łał super tatuaż :)


    zapraszam na catharinka.blogspot.com nowa odsłona bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki ładny nagłówek nowy :)

    OdpowiedzUsuń