wtorek, 29 maja 2012

Ewa Chodakowska - my new inspiration

Ewa Chodakowska. Moja nowa, życiowa inspiracja. Uwielbiam ją , inspiruje , motywuje , daje wiele do myślenia. Cenię ją za tak pozytywne nastawienie do życia , za to , że pomaga , że dzieli się swoim szczęściem i nim zaraża. Już dzisiaj zaliczę swój 23 wyczerpujący trening , który doładowuje energii i zasiewa w nas miliony endorfin szczęścia. Mam nadzieję i zrobię wszystko by tak było.. - ĆWICZYĆ JUŻ ZAWSZE , razem z Ewą! Do tego i Was zachęcam, naprawdę warto.Pod koniec czerwca polujcie na lipcowy SHAPE z kolejną płytą i kolejnym treningiem..tym razem bardziej "killerowym".


Przy okazji zachęcam Was do nowych aukcji na ALLEGRO , dużo ciekawych , oryginalnych rzeczy za grosze :)



enjoy!

5 komentarzy:

  1. Też z nią ćwicze i powoli wymiękam , bo trening faktycznie jest wyczerpujący . Ale się opłaca , bo widać róznice . A u Ciebie jak ? Już coś widać ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,na brzuchu delikatna zmiana:) ale to dopiero początek mojej drogi do celu :)

      Usuń
  2. Jak zmiany? widoczne czy nie? ;)
    Ja już po tygodniu czuje się o niebo lepiej i widze też dość sporą różnice jak na tak krótki okres czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście uwielbiam Ewę!
    Ćwiczę z Nią już od ponad roku,
    dzięki Niej zaczęłam ćwiczyć i doprowadziłam swoje ciało po ciąży do fajnego wyglądu.
    Tak mnie zaraziła miłością do sportu, że rozważam zrobienie kursu trenera fitness.
    Jeśli jesteś ciekawa moich efektów z Ewą to zapraszam na bloga marneliablogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ćwiczę od roku ! Ewa jest cudowną kobietą, uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń