środa, 6 czerwca 2012

Never Give Up

cześć!:))
Pogoda dzisiaj szczególnie dopisała,jeżeli dam radę i wyrobie się w czasie, to porobię dziś troszkę nowych zdjęć na kolejny outfit. Poza tym czeka mnie trening , zrobienie prezentacji multimedialnej i jeszcze kilka dodatkowych spraw. Dzisiaj dodaję także zdjęcie mojego tatuażu już po całkowitym wygojeniu , w pełnej okazałości :-). Według mnie jest cudowną rzeczą , którą kiedykolwiek mogłam zrobić. Został zrobiony w odpowiednim dla mnie momencie,wiele dla mnie znaczy i będzie znaczył do końca życia. Dzięki niemu szybciej podnoszę się po porażce , staram się nie zamartwiać błahostkami i żyć pełnią życia. Nigdy się nie poddać - sztuka życia :) .



K.

7 komentarzy:

  1. nie lubię tatuaży, choć ten jest całkiem fajny.. ale wybrałabym inne miejsce - chociażby po wewnętrznej stronie nadgarstka wzdłuż ręki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamierzam zrobic sobie tatuaż, ale jeszce nie teraz.
    Ten napis jest piękny w znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. siema, mam nadzieję, że odwiedzisz http://just-me-dreams.blogspot.com/ i że ci się spodoba :)
    Fajna notka ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny tatuaż :)
    Mam pytanie gdzie go robiłaś u nas w Giżycku?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę robiła z tyłu na plecach coś podobnego i strasznie się boję bólu a jak cb bolało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam ;) da sie wytrzymac,naprawde:) mnie bolało troche,tzn. piekło,ale wszystko jest lepsze jak dla mnie u tatuażysty ,choćby wizyta na fotelu stomatologicznym...czego sie boje bardziej;)

      Usuń