niedziela, 17 czerwca 2012

ombre hair


cześć!:)
Dzisiaj nadszedł jeden z dni,na który czekałam dosyć długo :) Zawsze marzyłam o jasnych włosach..rok temu spróbowałam je zrobić,ale efekt okazał się nie do przyjęcia,dlatego wróciłam do brązu ,a dzisiaj marzenie się spełniło. Postawiłam na popularne obecnie OMBRE HAIR ,jestem mega wdzięczna salonowi DALI w Giżycku za przyczynienie się do spełnienia mojego celu :))))))). Uważam,że jak na pierwszą wizytę włosy są bardzo jasne,ale za miesiąc, bądź 1,5 miesiąca wybiorę się ponownie,by rozjaśnić je jeszcze troszkę. Uwielbiam tak profesjonalne podejście do klienta jak jest w DALI - przemiła obsługa , fachowcy , dokonywanie metamorfoz przy użyciu profesjonalnych kosmetyków i mogłabym tak wymieniać i chwalić bez końca. Mój zabieg wyglądał tak: mycie włosów,dekoloryzacja włosów , dużo kosmetyków,maseczek itp.,następnie sauna dla włosów-czyli raj :))))) , a na finał podcięcie końcówek. I tak oto wygląda efekt końcowy:

MARZYSZ O METAMORFOZIE? ZGŁOŚ SIĘ DO SPECJALISTÓW , zapraszam na stronę salonu:


salon mieści się w GIŻYCKU na ul. Wyzwolenia 4 ( na przeciw banku mazurskiego )  - zapraszam i polecam!



kochany ten Szczęsny  zawsze wie,że wsparcie jest ważne..


Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce .



jak pogoda sie poprawi to porobie nowe zdj,bo te z "rączki" nie są dobrej jakosci:* 


K.

18 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz,super włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie włosy strasznie mnie jarają! Myślałem, że będziesz wyglądać fajnie ale na Tobie jednak wszystko wygląda źle .__.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany, jak Ci się nie podoba, to po co tu wogóle zaglądasz? Idź lepiej stań sam przed lustrem... no tak zapomniałam, Ty nie masz lustra... ale w sumie nie jest Ci ono potrzebne, bo na Tobie wszystko wygląda perfekcyjnie buhaha żal...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, moja dziewczyna i jej koleżanki tu zaglądają, żeby się pośmiać. Lecz on nie chcą jej robić przykrości i nie komentują. Tak czy inaczej, świętą prawdą jest to, co napisałem. Masz oczy, więc widzisz jak ona wygląda... Nie zamierzam słodzić. Ok, nie jest brzydka ale mało zadbana i źle ubrana. Może to kwestia czasu i się wyrobi, nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam oczy i widzę świetną dziewczynę :) znam ją i mogę potwierdzić,że jest BARDZO OK :) a dlaczego Ty sie kryjesz? skoro "tyrasz" to pokaż twarz:) chociaż nie.. KOZAK W NECIE,FRAAAAAAAAAAAAAAAJER W ŚWIECIE!ramtatatatam..

      Usuń
    2. No pewka, już lecę zakładać supersłitaśnego blożka żeby być gwiazdą Giżycka. O nie, jedna Synarska to już i tak o jedną za dużo. Nie wiem, mnie tam śmieszy to, że na dźwięk nazwiska Klaudii wszyscy ryczą śmiechem. Nie ważne jak, byleby mówili. Tak?

      Usuń
  5. Klaudia, wszyscy wiemy, że te komentarze "obronne" dla ciebie są z twoich ust, i brzmią nawet tak jak to ty bys je wypowiadała. A tak na marginesie: w którym salonie fryzjerskim nie są używane markowe kosmetyki ? Chyba w każdym. Ale dooobra.. Prowadzisz tego bloga, a wszędzie gdzie pójdziesz to tak zachwalasz to, że niby mają wszystko najlepsze na świecie, bo co, bo niby ty odwiedzasz tylko te najlepsze punkty, ale uwierz mi.. Są lepsze na które cie nie stac i nie twierdze, że jestes biedna albo coś, ale chodzisz do tych punktów do których może iśc każdy, a nie do jakichś jak ty to ujmujesz "z górnej półki" wcale tak nie jest, że ty masz wszystko najlepsze i robisz wszystko perfekcyjnie. I tak naprawdę niczym specjalnym nie wyróżniasz się z tłumu. Takich osób jak ty jest na świecie całe mnóstwo. To tyle.

    PS: Też wysłaliśmy swoje zdjęcie do gazety GALA. Możesz nas zobaczyc na 12 stronie, tak jak my mogliśmy zobaczyc ciebie, poprzez ten sam sposób, prawda ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona z nimi współpracuje tłuczku xDD

      Usuń
    2. Nie wiem kto to pisał ale dobrze, myślę tak samo. Żadne "współpracuje" tylko wysyła swoje śmieszne zdjęci a z kiślem w gaciach czeka na ich ukazanie.

      Usuń
  6. Ale wiocha....śmiech na całe miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, współczuję Klaudii, że wszyscy się z niej śmieją. Ale trudno, sama to sobie robi :)

      Usuń
  7. nie znam dziewczyny, ale czesto tu zagladam. Pozdrawiam i trzymaj sie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jakbyś miała meeega odrosty .

    OdpowiedzUsuń
  9. A ty wygladasz jakbys mial/a nizsza przyslowiowa wiedze od lewego buta:-) bitch pleaseeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ja się zgodzę, to ombre jest zrobione jakoś dziwnie, naprawdę wygląda jak odrosty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wygląda to dobrze bo do takiej fryzury trzeba miec falujace włosy jak ja a nie proste, jak masz taki rodzaj to po co robisz sobie ombre ? Wygląda to fatalnieee . Moje zdanie ! .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " jak ja " - nazywasz się ANONIM ANONIM hahaha , wyjdź na prostą ^

      Usuń
  12. Nic specjalnego , nie prowadzasz żadnych nowych trendów, produkty oklepane. Stylówka nijaka z Ciebie

    OdpowiedzUsuń