poniedziałek, 27 sierpnia 2012

hello Warsaw

cześć! Tak jak obiecałam dodaję krótką relację z pobytu w Warszawie. A więc.. jak zawsze był to świetnie spędzony czas,jak chyba w każdym dużym mieście,które oferuje bogatą ofertę atrakcji. Jedną z nich ( jak dla mnie ) niezaprzeczalnie są ogromne centra handlowe,a jednym z moich ulubionych są Złote Tarasy,dlatego wybrałam się na zakupy. Przyznam szczerze,że od zawsze wielbiony przeze mnie h&m nie miał nic ciekawego w swojej ofercie,myślę,że z czasem dojdzie trochę nowych rzeczy i okażą się atrakcyjniejsze. Ale.. tym razem urzekła mnie ZARA - gdzie znalazłam świetną koszulo-kurtkę(na metce napisane jest kurtka,ale wygląda jak koszula :P ) w modny w tym sezonie wzór militarny moro. Cena troszkę odciąga,ale czego nie robi się dla upatrzonych i modnych rzeczy? :)) Natomiast w New Yorkerze trafiłam na dwie urocze bluzki: jedna klasyczna w kolorze brzoskwiniowym,a druga z ciekawym nadrukiem krzyża,który wysadzany jest cyrkoniami. Kończąc zakupy wpadłam jeszcze do sklepu Yves Rocher , a tam kupiłam ekologiczny szampon do włosów,a dzięki temu zakupowi Yves zasadzi o jedno drzewo więcej-dzięki takiemu małemu zakupowi. Wam także polecam zakup produktów z linii  ,która wspiera sadzenie drzew w Polsce. Przy pakowaniu kosmetyku Pani dała mi w prezencie ekologiczną torbę na zakupy,masę próbek i kupony rabatowe. Sklep jest naprawdę fair i warto mieć go na uwadze,a co lepsze oferuje duuużo promocji. Następnie wizyta w Rossmannie i zakup żeli OS. Wrzucam zdjęcie  ze spotkania  H. , tylko jedno bo reszta nie nadaje się do upublicznienia :P .

zmęczone fejsy :)

shopping:


koszula: ZARA

moje zdjęcie wyżej jest nie wyraźne,więc dorzucam także ze strony zara.com

bluzka: NEW YORKER

bluzka: NEW YORKER

szampon: YVES ROCHER

info o szamponie-serdecznie go Wam polecam!

żele pod prysznic : ROSSMANN


love,

K.

7 komentarzy:

  1. Czyżby to ta sama kurtka co Honey miała na festiwalu Top of the top ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o zdjęcie z Honey, ale super <33
    świetne wszystkie ciuszki:)
    widzę, ze moro powraca. ;D

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Honey spotkałaś czy się umówiłyście ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula z Zary wspaniała ! Ja przymierzam się do zakupu kurtki ( bardzo podobnej do koszuli) w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zobaczę z czym zestawisz ten t-shirt z krzyżem :)

    OdpowiedzUsuń