czwartek, 30 sierpnia 2012

today's outfit

cześć :) ! Na dzisiaj przygotowałam  skromny outfit z użyciem militarnej kurtko-koszuli moro. Zestaw jest prosty,klasyczny,taki jaki lubię. Ciężko mi wierzyć,że wakacje zleciały tak szybko,a szkoła już coraz bliżej,ale oglądając zdjęcia z wakacji wspominam je z wielką radością,że były takie jak sobie planowałam. Z tej racji na dzisiaj przygotowałam sobie kilka filmów,które obejrzę zanim zaczną się obowiązki związane ze szkołą. Poniżej zdjęcia+recenzja peelingu do ciała marki JOANNA. Zachęcam do czytania :) !

koszula: ZARA , legginsy: TB SPORT , jazzówki: MERG.PL , lakier na paznokciach: RIMMEL 500 peppermint

pierścionek sówka: ZIELONY KOT


---


Recenzja: wygładzający peeling do ciała z proteinami mlecznymi i ekstraktem z miodu by JOANNA
Pojemność: 300 g
Cena: ok. 13 zł
Konsystencja: dosyć rzadka' jak na peeling.
Opinia ogólna: Produkt posiada wg mnie wiele zalet,oto one: poręczne opakowanie(łatwo wydobyć produkt,dzięki czemu możliwe zużycie do ostatniego grama peelingu),ładna,zachęcająca grafika opakowania,przystępna cena,śliczny zapach,który długo się utrzymuje,idealnie usuwa stary naskórek,tym samym przygotowując ciało do nałożenia warstwy masła bądź balsamu,gruboziarnisty,idealnie myje ciało,doskonały do masażu,daje 100%owy relaks dla ciała,wygładza,po osuszeniu i opłukaniu ciało jest idealnie miękkie i delikatne,dobrze się spłukuje,pieni się. A wady? Uważam,że konsystencja mogłaby być bardziej gęstsza,a poza tym produkt zasługuje i tak na ocenę 10/10.



enjoy,

K.

3 komentarze:

  1. świetny outift!:)
    Ta kurteczka jest super <3

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy! I cudny kolorek lakieru ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny outfit :) Zapraszam do mnie http://jullxdd.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń