środa, 5 września 2012

hair hair

cześć!:) Postanowiłam podzielić się z Wami sekretem jak dbam o moje włosy. Trochę już minęło od momentu gdy zrobiłam sobie ombre hair u fryzjera,a niebawem planuje je "odświeżyć" ,a mianowicie bardziej rozjaśnić końce. Po dekoloryzacji,farbowaniu włos jest zawsze osłabiony i narażony na rozdwajanie,łamliwość i suchość. Po wizycie u fryzjera zaopatrzyłam się w maskę L'oreal z linii arginine resist x3 , którą promuje J.Lo. Włosy myłam szamponem marki joanna czy avon. Po czasie zastanowienia się i obserwacji włosów nie byłam do końca zadowolona z efektów,więc postanowiłam postawić na coś lepszego. Wybrałam swój ulubiony L'oreal i zaopatrzyłam się w wielki szampon,odżywkę i maskę. Sklep oferował dodatkowo próbkę maski Kerastase,którą także wypróbuję :) ! Do moich długich włosów,które muszę rozczesywać kilka razy dziennie by nie mieć problemów po umyciu(kołtuny..) zaopatrzyłam się także w szczotkę Tangle Teezer , która jest rekomendowana przez światowych fryzjerów(zdjęcie niżej). O efektach poinformuję wkrótce..kiedy będą już zauważalne. Dokładne linki do produktów przedstawiam Wam poniżej :)  enjoy





szampon,odżywka,maska

szczotka :)


efektywne opakowanie szczotki

próbka maski Kerastase


K.

5 komentarzy:

  1. to czekam na efekty
    ale cudowne masz te ombre ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rozważam zakupienie tej szczotki, słyszałam dużo dobrym opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam TT i nie rozstaję się od dawna a jako odżywki używam Kallos, dostępne m.in. w HEBE i bardzo tanie, polecam!
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam do obserwowania.
    Pozdrawiam,
    G.

    OdpowiedzUsuń
  4. super!dzięki za post,napewno coś u nich kupię

    OdpowiedzUsuń