środa, 26 września 2012

United States of fashion

cześć!:)
Piękny,słoneczny dzień,a mnie za chwilę czeka natłok zajęć,ale cóż..trzeba podołać. Kilka dni temu wychodząc do szkoły zrobiłam zdjęcie "mini" outfitu,tzn. że widać tylko naszyjnik i sweterek z motywem flagi USA :p . Mam już bluzkę,apaszkę,a teraz doszedł sweterek ze słynnym nadrukiem,który uwielbiam. Wczoraj byłam na małych zakupach,a dzisiaj prócz nauki dojdzie film,który pragnę obejrzeć od kilku dni,ale czas tak pozwala,że nic z tego nie wychodzi :( . Wieczorami jeżeli mam chwilę to spędzam ją na czytaniu prasy,co lubię i co jest moim uzależnieniem :) . W połowie września wybraliśmy się z klasą na rejs statkiem po Niegocinie-było fajnie,a tymczasem mam jedno z kilkunastu zdjęć,na którym myślę,że wyszłam przyzwoicie i mogę dodać :)) . Na koniec jeszcze pozwolę sobie "zareklamować" nowy singiel Rih "Diamonds"-po prostu cudo i magia-2w1. Jak jej nie kochać? :) Kto nie odsłuchał,to właśnie jest odpowiednia chwila by to zrobić!:) enjoy

sweterek: modekungen.se

naszyjnik: VIVILLI



coś z nowości :)


K.

45 komentarzy:

  1. "Diamonds" - cudo!, z resztą jak każda piosenka Rihanny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny łańcuszek. :)
    "Diamonds" jest świetne, zresztą jak prawie każda piosenka Rihanny

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za zaproszenie, świetny blog! :) z przyjemnością zaobserwowałam, bardzo ładny sweter, taki delikatny - robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny;) widzę nie tylko ja nie mam na nic czasu;) Łańcuszek bardzo ładny;D
    Pozdrawiam i zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny sweter - obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweterek!
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog <3 obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komentarz:)
    śliczny sweterek ;3
    obserwuję♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutki sweterek :) dzięki za wizyte i koment i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny outfit ♥
    naprawdę świetny ten sweterek :)

    Zapraszam do siebie http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
    + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje
    śliczny sweterek i łańcuszek :))
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweterek! :)
    Obserwuję i zapraszam ;)
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam, poglądami i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny:) i zaproszenie. Ja dodałam do obserwowanych, czekam na Ciebie:)
    Liczę na to, że będzie tutaj mnóstwo ciekawych zdjęć:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. ładiutki sweterek :))

    Zapraszam,
    www.badratt.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne zdjęcia i blog również masz ciekawy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny sweterek! w ogóle bardzo interesujacy blog, szkoda tylko, ze tak rzadko dodajesz posty :(

    OdpowiedzUsuń
  18. hej! fajne masz ombre hair. ja się nie mogę zdecydowac na rozjasnianie bo sie boje że mi wypadną końcowki:P zapraszam do mnie na nowości fotograficzne i do obserwowania: www.syberiafoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sweterek :) Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sweterek z flagą USA jest boski <3
    Dodaję się do obserwatorów oczywiście
    i zapraszam również na rainbow-above-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny sweterek ;) przyznam, że mnie zaciekawiłaś, więc zaraz biorę się za czytanie archwium ;)
    oczywiście obserwuję i czekam na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sweterek :D
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć. Jestem Avalon.
    Na twojego bloga trafiłam przypadkiem i zafascynował mnie.
    Zapraszam też do mnie i jeśli ci się spodoba to zaobserwuj. ;**

    http://blog-avalon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz zestaw bardzo mi się podoba:))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. oj tak- Rihanna jest bezbłędna :)

    cudny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej ;D
    Fajny blog - na pewno będziemy wpadać częściej ;P
    Jeśli chcesz wpadnij do nas ;D
    Za każdy komentarz obserwacje, wejście na pewno się odwdzięczymy ;)
    xoxo
    Simple Girls

    OdpowiedzUsuń
  27. sweterek super
    :)
    \www.saharu88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny ten sweterek i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wyglądasz na tym zdjęciu. Podobają mi się Twoje włosy. Uwielbiam !

    Pozdrawiam
    Klaudia P.

    OdpowiedzUsuń