niedziela, 30 grudnia 2012

najlepsze momenty 2012 roku../ the best moments of the year 2012..

witajcie!:)
Dzisiaj-tak samo jak rok temu, postanowiłam zrobić SPECJALNY wpis o momentach 2012 roku,które w mojej pamięci pozostaną na długo,a może nawet na całe życie. Są to chwile,kiedy spełniałam swoje marzenia bądź realizowałam zamierzone sobie cele. Wizyty w studio DD TVN,udział w premierach filmowych,świetnie spędzone urodziny Pauli..sporo się wydarzyło,a w 2013 wydarzy się pewnie dwa razy więcej tak pięknych przeżyć. Zapraszam do oglądania! enjoy :)


18.01.2012-spotkanie z Danielem Olbrychskim w Teatrze 6.Piętro
CAŁA RELACJA ZE SPOTKANIA Z AKTOREM DOSTĘPNA POD TYM LINKIEM:

19.01.2012-premiera filmu SZTOS 2
z Kasią Zielińską - cała relacja z premiery i masa zdjęć z gwiazdami dostępna pod tym linkiem:

20.01.2012-premiera klipu Honoraty HONEY Skarbek do piosenki SABOTAŻ w klubie GLAM,Warszawa.

pieczątka przed wejściem na premierę musi być ! :D CAŁA RELACJA Z PREMIERY KLIPU HONEY ZNAJDUJE SIĘ POD TYM LINKIEM:


21.01.2012-urodziny Pauli
z Paulą,po urodzinach w klubie MASKA. CAŁA RELACJA Z URODZIN W KLUBIE,A TAKŻE PRYWATNEGO PRZYJĘCIA W DOMU DOSTĘPNA POD TYM LINKIEM:

24.01.2012-premiera filmu RÓŻA
Maciek Musiał :)
z Patrycją :*:* CAŁA RELACJA Z PREMIERY FILMU RÓŻA DOSTĘPNA POD TYM LINKIEM:

 26.03.2012-zrobiłam swój pierwszy tatuaż-napis,moje motto: NEVER GIVE UP

 27.03.2012-premiera płyty MADONNY w warszawskim klubie The Eve
z Honką. CAŁA RELACJA Z PREMIERY PŁYTY MADONNY DOSTĘPNA POD PODANYM NIŻEJ LINKIEM:

 10-12.08.2012-niezwykłe dni spędzone na sesji z J. :*


WIĘCEJ EFEKTÓW MOŻNA ZOBACZYĆ POD PONIŻSZYMI LINKAMI:



 20.08.2012-krótkie 'wakacje' w Warszawie :)

 RELACJA+ZDJĘCIA DOSTĘPNE POD LINKIEM:



 NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z TOPOWYMI MARKAMI ( cały 2012 rok )

Od założenia bloga nawiązałam współpracę z ponad 30 markami(sklepami),za co każdej jestem wdzięczna. Cieszę się,że ktoś jest zadowolony z takowej współpracy i mi ufa. Dziękuję. Poniżej jedno ze zdjęć z wpisu "outfitowego" ,na którym mam na sobie koszulkę od świetnego sklepu: NAKLATE.PL !

---

I tak już PRAWIE w całości upłynął 2012 rok. W owym roku wydarzyło się jeszcze wiele ciekawych rzeczy,ale nie sposób o wszystkim napisać. Wierzę,że 2013 będzie jeszcze bardziej obfitszy w cudowne doświadczenia,czego i Wam życzę! :) Spełniajcie swoje marzenia, bo to jest najważniejsze.. i pamiętajcie-NIGDY SIĘ NIE PODDAJEMY,bo nie warto. Życzę Wam udanego SYLWESTRA i świetnego wskoku do NOWEGO ROKU! Przywitajmy go z silnym hukiem :) ! Na koniec chciałabym jeszcze podziękować WAM-czytelnikom,dzięki Waszemu wsparciu i tego,że chcecie czytać mój blog to wszystko się kręci,jesteście siłą napędową,bez której nie byłoby tutaj nic,DZIĘKUJĘ ZA KAŻDEGO Z WAS! :) Specjalne podziękowanie dla Kasi,która zawsze ratuje blog i zdjęcia,gdy wzywają pomocy :))))  LOVE.


K. 

10 komentarzy:

  1. Widać że rok bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe życie,zazdrościć tylko :) udanego,nowego roku zycze

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne fotograficzne podsumowanie :) respect za tatuaz!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow tyle gwiazd jestem pod wrażeniem i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja ci zazdroszczę tych momentów, wow ♥ :D Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeżyłaś wspaniałe chwile ♥

    OdpowiedzUsuń