wtorek, 25 grudnia 2012

xmas gifts&christmas eve

cześć!:)
Wigilia już za nami,przyznam,że w tym roku był to wyjątkowo magiczny i humorystyczny czas,jak co roku Wigilię obchodzę w domu,a później wybieram się niedaleko do swojej rodziny. Zwieńczeniem wieczerzy była pasterka,na którą wybrałam się z K. o północy. Rozbrzmiewające kolędy w głośnikach,zapach pomarańczy,piękna atmosfera,spotkanie z bliskimi,podarunki,obudzenie w sobie nadziei w lepsze jutro,zagłębianie się w wiarę..mogłabym wymieniać jeszcze długo,ale dzięki owym czynnikom atmosfera świąt jest niezwykle magiczna,a wręcz bajeczna. Rok temu dodałam wpis z gwiazdkowymi prezentami,a więc postanowiłam utrzymać tradycję i w tym roku także wpis o takiej tematyce dodaję. Poniżej możecie zobaczyć czym obdarował mnie Św. Mikołaj :) A Wy jesteście zadowoleni z prezentów? Wierzę,że tak,a jeśli ktoś dostał nietrafiony podarunek-warto pamiętać,że za rok może być lepiej,a i tak najpiękniejsze prezenty kryją się w nas samych! :) Ja prócz niżej pokazanych giftów dostałam także słodkości(od Lindt po Haribo :P ),a także pieniądze. Uważam,że łatwą opcją jest podarowanie pieniążków,ponieważ wtedy mamy wolną rękę i możemy sami sobie zrobić znakomity...i z pewnością trafiony w 100%tach prezent ;) ! Zapraszam do galerii. enjoy


cudowny zapach <3


magic pack&ash tee <3 LOCAL HEROES DO IT BETTER ! :D




K.

16 komentarzy:

  1. fajne prezenty!
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki masz rozmiar tej koszulki?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne prezenty, szczególnie koszulka :)
    Wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam pytanie jak zamawiałaś koszulki z LH ? Nie wiem kompletnie jak sie do tego zabrać, mam nadzieje że pomożesz, z góry dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne,że pomogę :) a więc wejdź tutaj: http://localheroes.bigcartel.com/ po czym wybierasz dany produkt i jeśli dysponujesz kartą bankową,możesz przelewu dokonać natychmiast,a jeśli nie,to napisz do dziewczyn na maila: info@localheroesstore.com i przekaż im info,że nie masz karty i chcesz wpłacić na ich konto zwykłym przekazem bankowym. pozdrawiam

      Usuń
  5. Justinowska koszulka :)
    Faajna ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prezenty !!! :) Wesooołych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o on też ma taką bluzkę, ale fajnie ;)) świetne te buty, też sobie takie na wiosnę chcę kupić ale czarne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. co jak co, ale buty to mogłabyś oddać *.*

    zapraszamy do nas! bieniederki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń