poniedziałek, 28 stycznia 2013

metoda na lepsze..i zdrowsze życie z VITALIO :)

cześć kochani :) !
Na początku chcę podziękować za oddane już głosy w konkursie na BLOG ROKU-wciąż można głosować(do 31 stycznia)-jeśli chcecie oddać głos na mój blog wystarczy wysłać sms o treści: G00421 na numer 7122/koszt smsa to 1,23 zł( w treści są to ZERA!!!). Postanowiłam urozmaicać trochę blog i posty,także od dzisiaj ruszam także z wpisami na temat zdrowych rzeczy,które pomagają nam w codziennym życiu :) Jestem miłośniczką dobrych herbat,uwielbiam odkrywać ich smaki i poznawać coraz to nowe odmiany. A dzisiaj? Coś nowego.. postawiłam na koktajl z dodatkiem błonnika VITALIO(aby dowiedzieć się o nim więcej przeczytaj wpis od producenta na zdjęciu poniżej). Koktajl powstał z najbardziej zdrowych produktów w mojej kuchni: jabłko+marchew+błonnik owsiany Vitalio=najzdrowszy płyn pod słońcem :)))) Ważne jest,aby urozmaicać swoją codzienną dietę w coraz to nowe produkty,które mogą pomóc w utrzymaniu pełni zdrowego organizmu. Zachęcam do odwiedzenia strony marki: KLIKNIJ TUTAJ lub do przejścia na sklep: KLIKNIJ TUTAJ.

Błonnik VITALIO gości u mnie od dłuższego czasu i nie wyobrażam sobie naleśników,koktajli czy jogurtu bez niego-jest niezbędny!  Według mnie dzięki błonnikowi dana potrawa nabiera wyraźniejszego smaku. Godny polecenia w 100%!


aby powiększyć-KLIKNIJ NA OBRAZEK i zaczekaj chwilkę.

mój ulubieniec

enjoy

K. 

4 komentarze:

  1. fajnie,że będziesz pisać też takie posty,a błonnik kupię,bo wydaje sie ciekawym produktem,

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. ile ci płacą za testowanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam też do siebie, mam nadzieję, ze mój blog również się spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń