wtorek, 22 stycznia 2013

shopping now! :)

czeeść!:)
Jak wspomniałam we wcześniejszym poście,dodaję notkę "shoppingową". Kilka dni temu zrobiłam zakupy w Local Heroes(tak zauroczyła mnie koszulka doing real stuff sucks,że musiałam do nich powrócić!) ,a tym razem w moje ręce wpadła bluza "SWAG" i mega fajna czapka "bad hair day" o której szczerze mówiąc najpierw dowiedziałam się z JOYa(numer styczniowy2013) ,a później na profilu facebook'owym  local heroes zauważyłam,że taką samą nosi Rita Ora,a więc i ja postanowiłam się w nią zaopatrzyć :) Zamówiłam także  świetny film "Project X"-polecam każdemu,kto lubi ostre,prawdziwe imprezowanie. W piątek doszła do mnie także płyta Honey Skarbek,którą wygrałam u niej w konkursie na facebook'u. Szczególnie do gustu przypadł mi kawałek " dry your eye " - świetna piosenka. Btw,niebawem przygotuje jakiś out z poniżej przedstawionymi ciuszkami. Nie mogę uwierzyć,że za kilka dni kończę 17 lat.. a dokładnie 30 stycznia,jeszcze niedawno podstawówka,a już połowa I klasy LO-czas leci nieubłaganie,wykorzystujmy go jak najlepiej się da! :)) a teraz uciekam na film. enjoy :)

magic pack ! :)

sweatshirt "swag"

kawałek gazety JOY,w której natknęłam się na wzmiankę o czapce :)


best beanie ! :D

najlepsza komedia pod słońcem everrr <3
płyta z autografem HONEY wygrana w konkursie :)


K.

5 komentarzy:

  1. fajne rzeczy,ale mega drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ale świetne rzeczy :)
    też mam tę płytę z autografem ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste rzeczy,a czapka mmmm<3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta czapka :) zapraszam do obserwowania :) pozdrawiam
    onmyroof.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nim sie obejrzysz bedziesz pisac mature, tez tak miałam, to juz tylko 2,5 miesiąca ;/

    OdpowiedzUsuń