niedziela, 20 stycznia 2013

the Secret..

witajcie!:)
Z góry przepraszam za długo nieobecność,ale niestety chorowałam i miałam wiele innych obowiązków. Jak sam tytuł posta "krzyczy"-THE SECRET. Pewnie słyszeliście o cudownej książce pod tym tytułem autorstwa Rhondy Byrne? Jeśli nie,warto ją zakupić,ponieważ potrafi zrewolucjonizować całe życie. Już od dawna zbierałam się do jej kupna,ale po rozmowie z pewną osobą uświadomiłam sobie,że emanuje wielką energią,której i ja chciałabym posiadać więcej. Gdy tylko otworzono sklepy po świętach Bożego Narodzenia wyruszyłam na zakupy,tym samym udając się do księgarni po tę książkę. Przeczytałam ją,jest wspaniała. Magia i siła jest w niej po prostu zamknięta,wystarczy otworzyć książkę(nawet kilka razy ją przeczytać,by utrwalić sobie ważne cytaty i słowa) i oddać się mocy wyobraźni jak i  siły. Naprawdę..możemy wszystko! Nic nie jest niemożliwe,tylko nasz umysł nam podpowiada,że nie można tego,ani tamtego..wcale tak nie jest-wystarczy bardzo pragnąć,dołożyć starań,wierzyć i non stop sobie uświadamiać,że osiągnięcie naszego celu jest coraz bliżej. A zresztą-nie będę pisała streszczenia książki-warta jest 37,90zł i nie żałujcie na nią tych pieniążków. Dużo znanych ludzi i nie tylko mówiło,że książka pomogła im się "stworzyć" na nowo,dzięki niej możemy odnaleźć własne pasje,marzenia,cele. Dla mnie-pomogła,choć zawsze byłam,jestem i będę silna,ale książka w wierze w swoje możliwości umocniła mnie jeszcze bardziej. Teraz czas na dygresję: u mnie wszystko ok,realizuję to co mam w zamierzeniach,niedługo dowiecie się o nowych,ciekawych współpracach,a ja nie mogę się doczekać WAKACJI-tak,wakacji.. mamy tyle planów do zrealizowania,jeżeli to wszystko dojdzie do skutku,to naprawdę ten rok będzie tym dotychczasowym NAJ. Za kilka dni dodam post z  shoppingu :) poniżej zdjęcie mojej niezwykłej książki.  enjoy



K.

5 komentarzy:

  1. Powodzenia we wszystkich planach :)
    nie czytałam tej książki, ale muszę to nadrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę książkę :D już daaawno o niej słyszałam i czytałam kilka lat temu :D często jak na czymś bardzo mi zależy, to stosuję rady z tej książki :D to chyba właśnie dzięki niej mam dzisiaj aparat i cały ten foto sprzęt :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza książka pod słońcem! zmieniłam swoje nastawienie do wszystkiego:) jak jest źle to "zmień swoje myślenie". można wziąć życie we własne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też bardzo pomogła :)) pozdrawiam

      Usuń