niedziela, 17 lutego 2013

I ♥ ORBIT

cześć :)
Wpis "ORBIT" miałam dodać wczoraj,aczkolwiek plany się zmieniły i na wczoraj został Body Shop,a na dzisiaj świat gum. Ok. 1,5 tyg temu otrzymałam przesyłkę od firmy WRIGLEY, a w środku? Cały kartonik różnych smaków i rodzajów gum orbit. Firma ORBIT jest także sponsorem mojej akcji,ale o tym to dopiero za kilka miesięcy ;) . Dlaczego wpis o gumach? Dlatego,że dużo ludzi nie jest świadomych,że po każdym posiłku gdy nie mamy zbytniego dostępu do szczotki,pasty i wody,to wtedy najlepszą alternatywą są gumy do żucia,jak dla mnie-najlepiej o smaku mięty. Dlaczego żucie gumy jest zdrowe? Przeczytacie poniżej:

Dlaczego żucie gumy jest zdrowe dla moich zębów?
Ślina dostarcza organizmowi naturalne, własne zabezpieczenie przed próchnicą i chorobami dziąseł. Minerały zawarte w ślinie, będące również składnikiem zębów, pomagają usuwać resztki jedzenia, neutralizować kwasy osadowy i... naprawiać szkliwo. Podczas żucia bezcukrowej gumy ORBIT® wydzielanie śliny wzrasta nawet dziesięciokrotnie. Co istotne, tak stymulowana ślina posiada większą koncentrację minerałów i przez to może w większym stopniu naprawiać wczesne uszkodzenia próchnicze. Żucie bezcukrowej gumy ORBIT przez 20 minut po jedzeniu i piciu pomaga neutralizować kwasy osadu nazębnego, które zwiększają ryzyko rozwoju próchnicy.
(źródło: mojorbit.pl )

Oto smakołyki,które dostałam od firmy i które przydają mi się każdego dnia :

tajemnicze pudełko...a w nim?




K.

6 komentarzy:

  1. Według mnie, wymieniając zalety żucia gumy, warto również wymienić jej wady. Myślę, że dając dobre rady powinnaś też wspomnieć o tym, że nadmierne/zbyt częste żucie gumy może spowodować bezwarunkowy odruch, jakim jest zgrzytanie zębami w nocy, problemy z żuchwą czy wrzody na żołądku. Tu pojawia się konflikt... zaszkodzić promocji, czy uświadomić czytelników dając im dobrą radę..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co zrobić żeby dostać taką paczuszkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś fajny blog teraz same reklamy ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to zrobiłaś, ze dostałaś taką fajną paczuszkę? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to współpraca z marką Wrigley Poland(orbit),a także marka jest jednym ze sponsorów mojej akcji,o której pisałam w notkach. pozdr

      Usuń