poniedziałek, 25 marca 2013

global flavors - TEA :)

witajcie!:))
Nie wiem czy wiecie,ale jestem ogromną miłośniczką różnych odmian herbat,które pochodzą z każdego zakątka Ziemi. Uwielbiam spędzać czas przy dobrym filmie i filiżance aromatycznego naparu. Każda ma inne właściwości,a więc na którą zdecydować się najlepiej? Oto kilka moich propozycji,które miałam okazję wypróbować..



 HERBATA CZARNA GREJPFRUTOWA-ma bardzo dobry smak,długo utrzymujący się aromat. Świetnie pasuje do każdego posiłku i nie tylko. Uważam ją za jedną z lepszych czarnych herbat. Herbata czarna jest najbardziej znaną odmianą herbaty. Otrzymuje się ją z prawie każdego rodzaju herbaty zielonej, poprzez poddanie jej procesowi pełnej fermentacji, co powoduje zmianę zabarwienia listków na brązowo. Jednoczesnej przemianie ulegają wszystkie składniki herbaty. Fermentacja powoduje, że garbniki zamieniają się w związki aromatyczne, zmniejsza się udział witaminy C oraz niektórych związków mineralnych. Zieloną herbatę pije się aby ugasić pragnienie, czarną natomiast rozgrzewająco.



HERBATA ZIELONA DIRTY DANCING-według mnie producent ma wielki plus za nadawanie samych nazw herbatom,które przyciągają klientów. Jest to zielona herbata,a więc moja ulubiona odmiana :) Wpływa kojąco na organizm,sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej,pobudza do działania i dodaje sił witalnych,a na dodatek cudowny smak.. - godna polecenia.
Herbata zielona była znana najwcześniej spośród wszystkich typów herbat. W Chinach i Japonii uchodziła za napój codzienny. Ceniona za właściwości zdrowotne przekonała do siebie wielu miłośników prowadzenia zdrowego trybu życia w Europie.


HERBATA ZIELONA I BIAŁA NEKTAR BOGÓW-sama nazwa daje do myślenia.. ;) Btw,herbata bardzo dobrze smakuje,ma charakterystyczny aromat dzięki wielu naturalnym dodatkom. Jest praktyczna jak każda zielona herbata(sypana)-można ją zaparzać nawet do 3 razy. Jedna z moich ulubionych :)


HERBATA OWOCOWA BORA-BORA-jestem miłośniczką tej wyspy...i od niedawna także herbaty o tej nazwie ;) Mam nadzieję,że kiedyś uda mi się zabrać jedno opakowanie w podróż na tę wyspę :))) Idealnie skomponowana,odbiega od herbat ze sklepowych półek..jest po prostu oryginalna,co się ceni.Herbaty owocowe to niezwykła pod każdym względem kompozycja kwiatów, liści, owoców i oryginalnych dodatków. Posiadają przyjemny, tropikalny zapach i smak, który wraz z pierwszym łykiem wnosi w nasze życie słodką porcję wonnej egzotyki.

zapraszam na stronę sklepu: KLIKNIJ TUTAJ


HERBATA CZARNA  EARL GREY ORANGE-od zawsze lubiłam herbatę earl grey jako dodatek do śniadania(kupowałam z reguły w markecie Biedronka,bo uważałam ją za najlepszą),dzisiaj sięgam już po tę sypaną ze względu dodatku pomarańczy. Oryginalny smak,dobra jakość-herbaty marki SKWORCU to moje ulubione :)




Świetnym dodatkiem okazały się: zaparzacz bambusowy i pudełko na jedną z herbat(pojemność 50g.)-takie rzeczy prócz kaw,herbat,dodatków itp. można znaleźć w sklepie Skworcu :)) 




e n j o y,

K.

3 komentarze:

  1. o super :)
    fajne pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. inspirujące :)

    zgadzam się z An ia że super pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam od nich kilka herbat,są bardzo dobre,dzięki za recenzje!

    OdpowiedzUsuń