sobota, 23 marca 2013

pielęgnacja włosów,GODZINA DLA ZIEMI !!!

witajcie!:)
Na dzisiaj przygotowałam recenzję trzech produktów do włosów,których ostatnimi czasy używam. Jest to szampon,maska i olejek z jednej linii MORPHOSIS FRAMESI,które nabyć i zobaczyć można tutaj > > > KLIKNIJ TUTAJ < < < Za kilka dni planuję wizytę u fryzjera,bo moje końcówki są w opłakanym stanie,czas je podciąć i dać im nowe życie :))) Tymczasem w walce o coraz ładniejszy stan włosów pomogły mi w/w produkty. Włosy są bardziej odżywione,mniej ich wypada,lśnią i dłużej zachowują świeżość. Zapraszam do przeczytania recenzji i krótkiej informacji o GODZINIE DLA ZIEMI !!! e n j o y

chcesz zobaczyć skąd pochodzą moje kosmetyki?kto(sławny) odwiedza klinikę ? zachęcam do odwiedzenia strony:


 http://www.sklep.handsomemen.pl/

Klinika Handsome Men głównie zajmuje się bezbolesnym, niechirurgicznym uzupełnianiem ubytków włosów, zagęszczaniem i przedłużaniem, oraz oferuje usługi fryzjerskie.Wykonanie nowej fryzury bazuje na unikalnej, wysoko zaawansowanej technologii i nie ma absolutnie nic wspólnego z transplantacją, standardową peruką, treską czy tupetem. Na polskim i światowym rynku działają od 1991 roku. Wieloletnie doświadczenie sprawia, że są firmą znaną i godną zaufania, a ich klientami są m.in. osoby publiczne np. Paweł Wilczak, Ewa Szykulska, Dominika Ostałowska i wielu innych.

można polubić na facebook'u i być na bierząco z nowościami: https://www.facebook.com/dbajowlosy

stylizacje,recenzje,koloryzacje,porady i wiele innych: http://www.youtube.com/user/DbajoWlosyFacebook

SZAMPON MORPHOSIS HAIR TREATMENT LINE-na początku duży plus za delikatny zapach,który po umyciu zachowuje się na długo. Dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy,nie podrażnia,nie wywołuje łupieżu czy innych dolegliwości. Po miesięcznym stosowaniu szczerze mogę powiedzieć,że produkt spełnia moje oczekiwania,ponieważ pomógł mi odbudować końce,bo były w gorszym stanie jak i włosy na całej długości. Są bardziej odżywione,miękkie,gładkie i pięknie lśnią. Polecam jak najbardziej.

MASKA DO WŁOSÓW MORPHOSIS HAIR TREATMENT LINE-najlepsza maska,jaką dotychczas stosowałam,o wiele lepiej sprawdziła się niż maski L'oreal'a. Nie obciąża włosów,wystarczy odrobina i włosy są miękkie jak wata,cudownie lśnią,pachną i pozostają odżywione aż do kolejnego zabiegu. Jest ekonomiczna,bo duże opakowanie starcza na długi okres stosowania. W ciągu miesiąca zauważyłam zmianę na długości włosów jak i na końcówkach,które o wiele mniej się rozdwajają(podcięcie za kilka dni jest konieczne!!:) ).



OLEJEK DO WŁOSÓW SUBLIMIS ARGAN OIL HAIR TREATMENT LINE-przyznam,że olejku nie stosowałam NIGDY w swoim życiu. To był debiut dla mnie,jak i dla moich włosów. Wcieram go razem z maską(tworząc mieszaninę) lub po delikatnym wysuszeniu ręcznikiem w czyste włosy. Wystarczą dwie krople preparatu,a włosy są odżywione jak po kilku zabiegach z odżywkami. Produkt godny największego polecenia,od wypróbowania po raz pierwszy...zostanie już ze mną na zawsze,bo nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez niego. Polecam szczególnie,jeśli ktoś często farbuje włosy i ma do czynienia ze stałym"podniszczaniem" ich,olejek sprawdzi się w 100%tach.



SZCZOTKA DO WŁOSÓW NANO THERMIC OLIVIA GARDEN-bardzo praktyczna szczotka,świetnie unosi moje włosy u nasady,sprawdza się także przy krótkich fryzurach,bo próbowałam z inną osobą :) Nie powoduje elektryzowania się włosów,wygładza,jest ceramiczna,nie niszczy i nie powoduje nadmiernego wyrywania włosów. Bardzo dobrze się sprawdza,rozczesuje dokładnie nawet moje poplątane często włosy-dobrej jakości produkt jak najbardziej do polecenia i wypróbowania!



- - - - - -

GODZINA DLA ZIEMI : 23.03.2013r. - godz. 20:30-21:30 !!!!!!

Wczoraj zaglądając do sklepu ROSSMANN zauważyłam,że jest już nowa,bezpłatna gazeta SKARB Rossmann,wzięłam,poczytałam i zauważyłam,że 23.03. br jest GODZINA DLA ZIEMI  i są w sprzedaży specjalnie świeczki,dzięki którym możemy pomóc chronionym niedźwiedziom w Karpatach. Rok temu czytałam o tej akcji,ale wtedy jeszcze nie miałam dostępu do sklepu Rossmann i nie było możliwości kupna świeczki,nad czym ubolewałam. W tym roku się udało,świeczkę zakupiłam i dzisiaj od godziny 20:30 do 21:30 w całym mieszkaniu wyłączam z rodziną prąd-jest to symboliczna GODZINA DLA ZIEMI. Warto pomóc,macie jeszcze czas,jeśli nie kupiliście świeczki za 5 zł,której zakup(już jednej sztuki!!) pomaga 100 misiom,którym grozi wyginięcie,co jest bardzo przykre-ale razem możemy odmienić ich los ,wspierając organizację WWF !!! Zachęcam do wzięcia udziału i wybrania się do Rossmanna po takową świecę. Poniżej przedstawiam zdjęcie mojej świeczki oraz zdjęcie tyłu gazety Skarb,która reklamuje akcję.

świeczka do kupienia w Rossmannie za jedyne 5 zł ,może pomóc już 100 niedźwiadkom!!!

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE ABY POWIĘKSZYĆ!!! zdjęcie jest zrobione tylnej stronie gazetki Skarb Rossmann/03,2013r.



K.

3 komentarze:

  1. fajne kosmetyki x3
    świetnie,że piszesz o takich akcjach <3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. o ile nowości :)
    świetna jest ta akcja.. tak mało trzeba zrobić, a może naprawdę pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Supr akcja. Niby robisz mało a tak naprawdę dużo. I ta świeczka jest w niezłym stylu. ;)

    koreaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń