sobota, 20 kwietnia 2013

mięta,kolce&jeans

cześć!:) Na dzisiaj przygotowałam wpis outfitowy-postawiłam na kolce i ćwieki ,łącząc to z delikatną,modną miętą i klasycznym jeansem. Uzupełnieniem stroju są panterkowe okulary przeciwsłoneczne. Ostatni tydzień był piękny pod względem pogody.. i nie tylko :) Dzisiaj słońce raz wychodzi,raz się chowa,ale pogoda jest i tak lepsza niż śnieg,choć  wieje wyjątkowo zimny wiatr. Ostatnimi czasy udało mi się zawiązać sporo nowych współprac,z czego bardzo się cieszę,bo blog rośnie w siłę :) ! Niedawno wybrałam się też na zakupy,kupiłam dwie pary spodni: jeansowe i miętowe,jedne z nich możecie zobaczyć w dzisiejszej stylizacji,a kolejne będą na blogu już jutro. Odliczam dni do majówki,a później zaczniemy wielkie odliczanie do wakacji. e n j o y


okulary: allegro-KLIKNIJ TUTAJ , bluza: KLIKNIJ TUTAJ , spodnie: adrenaline(miejski sklep) , buty lordsy: fleq - ZOBACZ PODOBNE: KLIK TUTAJ

JEŚLI PODOBA CI SIĘ TA BLUZA ZOBACZ WIELE INNYCH CIEKAWYCH RZECZY TEJ MARKI I BĄDŹ NA BIERZĄCO-możesz polubić fan page sklepu na facebook'u: http://www.facebook.com/pages/Xstrit-fashion/205914816198119?ref=ts&fref=ts

gumka z kokardką do włosów: KLIKNIJ TUTAJ - zobacz wiele tanich,modnych rzeczy!


K.





7 komentarzy:

  1. Za dużo ćwieków na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega ciuszki,a buty mmm <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z komentarzem powyżej.. Mogłaś wybrać jedną z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ćwieki :)
    bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny sweterek<3 ten cały outfit jest świetny,coraz lepsze robisz<33

    OdpowiedzUsuń
  6. te ćwieki to koszmar z lat 80 XX wieku

    OdpowiedzUsuń