czwartek, 30 maja 2013

:) :)

cześć!:) Przepraszam za dłuższą nieobecność,ale miałam trochę obowiązków do wypełnienia,które mnie totalnie przytłoczyły..ale wracam i mam nadzieję,że będziemy widywać się "tutaj" częściej :) . Na dzisiaj przygotowałam klasyczną stylizację z koszulą"bezrękawnikiem" w roli głównej,a także beżowymi rurkami ze złotym nadrukiem,kultowymi szpilkami nude i kopertówką z ćwiekami. Całość dopełnia bardzo modna w tym sezonie bransoletka"wąż",która oplata rękę. Ja korzystam z kilku wolnych dni,nadrabiam zaległości w skrzynce mailowej,doczytuje książki,a także oglądam masę filmów. enjoy!

koszula: KLIKNIJ TUTAJ(kliknij i zobacz więcej modeli i inych modnych rzeczy!) , spodnie: adrenaline(miejski sklep) , szpilki: miejski sklep , kopertówka: house , pasek: house , bransoletka: ZIELONY KOT







K.

6 komentarzy:

  1. następnym razem włóż koszulę całkowicie w spodnie , i lekko ją poluźnij. Ten supełek bardziej pasuje do sportowo-codziennych stylizacji. Reszta jest bardzo ładna. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula genialna, a torebeczkę mam identyczną ale czarną, ma już parę dobrych lat i wciąż na czasie!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń