sobota, 18 maja 2013

I SEE DEAD HATERS...

cześć!!:)
Pogoda jest cudowna,po prostu raj :) Teraz tylko czekać do wakacji,ale z drugiej strony pierwszy rok w LO minął bardzo szybko,a do matury coraz bliżej.. :) no nic,żyjmy chwilą :) ! Mając dłuższy moment pocykałam kilka zdjęć,co prezentuję poniżej. Jak wiecie-jestem bluzoholiczką i nie potrafię odpuścić jak wpadnie mi w oko jakiś ciekawy model. Tym razem zdobyłam bluzę marki Diamante Wear z nadrukiem,który jest przesyłem do wszystkich ludzi,którzy nie potrafią zająć się swoim życiem,tylko krytykują cudze dowartościowując się przy tym bardzo często. Bluza jest bardzo dobrej jakości,a co najważniejsze-uszyta w    Polsce :) zmykam na balkon z najnowszą VIVĄ,bo zostało mi jeszcze kilka artykułów do przeczytania. Btw,na zdjęciach jestem całkowicie saute :)  enjoy!



bluza: KLIKNIJ TUTAJ I ZOBACZ ILE KOSZTUJE! , legginsy: Cayman , trampki: H&M , okulary: EFEKT SHOP






lustrzane :)


bardzo fajny wywiad z Rosati - polecam!:)) +piękna sesja w LA.


K.

8 komentarzy:

  1. Lovely!!! Great pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza mega:) ladnie Ci w niej , ja nie wiem czy bym sie w niej czula:) dolaczam do obserwujacych :) jestem z photobloga alyshia, juz pisalam do cb przed chwila:) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz rozmiar bluzy? (jeśli można wiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest M,ale jest na mnie za duza i wygląda jak wór.. oni mają jakas rozmiarówke zawyżona

      Usuń