piątek, 3 maja 2013

shopping,wyróżnienie od magazynu SHAPE..

Nareszcie Maj. Liczę,że pogoda będzie już tylko LEPSZA :) Żałuję jedynie,że nie zaplanowałam sobie jakiegokolwiek alternatywnego wyjazdu na majówkę,no ale tak bywa,jeśli ktoś w ostatniej chwili potrafi zepsuć nam cały plan,aczkolwiek wczoraj dostałam miły telefon i być może jutro się wszystko "odkręci". BTW,ostatnio wybrałam się znowu na zakupy,szukałam ładnych,czerwonych 'szpilek' i takie znalazłam w salonie ccc ,a w innym sklepie trafiłam na piękne szpilki nude,na które polowałam od dłuższego czasu,bo według mnie są w damskiej garderobie niezbędne. Kupiłam także książkę "Poradnik pozytywnego myślenia",która stała się inspiracją dla filmu i dzięki niemu Jen Lawrence uhonorowano Złotym Globem jak i Oscarem. Kupiłam także kolejne spodnie,tym razem szukałam jasnych i trafiłam na bardzo ładne ze złotym nadrukiem. Znalazłam też czarne legginsy z zipami w salonie cayman. Poniżej także wielkie zaskoczenie dla mnie-wyrożnienie od MAGAZYNU SHAPE za aktywność,motywowanie i niezłomność w działaniu-wrzucam screen dla potwierdzenia swoich słów :) Dziękuję REDAKCJI RAZ JESZCZE!  Resztę można zobaczyć poniżej :) e n j o y








kolejna,już 5-ta płyta Ewy dla Shape :)

PO RAZ PIERWSZY W POLSCE-magazyn Women's Health,niezbędnik na mojej półce :) Polecam!

KLIKNIJ W ZDJĘCIE ABY POWIĘKSZYĆ! - źródło screenu: https://www.facebook.com/ShapePolska
















13 komentarzy:

  1. szpilki nude i spodnie ze złotym wzorem są boskie!! skąd są? bo przeczytałam notkę, ale się nie doszukałam. I gratuluję wyróżnienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szpilki kupiłam w sklepie pod nazwą"obuwie",więc nie podam dokładnie i jest to sklep miejski w Giżycku :) spodnie pochodzą ze sklepu ADRENALINE,też miejski sklep w giżyckiej galerii batory :)

      PS dzieki za gratulacje :)) pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję!:*
    świetne zakupy :)
    szpilki, boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile już udało ci się schudnąć?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co sądzisz o książce Ewy Chodakowskiej? Warta zakupu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie bardzo pomocna i motywująca,zawiera wiele cennych wskazówek :) osobiście polecam!

      Usuń
  5. tez mam ksiązkę "Poradnik pozytywnego myślęnia" kupiłam ją niedawno i wlaśnie dzisiaj zamierzam ją skończyć .. super książka

    OdpowiedzUsuń
  6. hej. świetny blog. chciałam cię prosić o adresy do gwiazd, bo widziałam ze je kolekcjonujesz. posiadasz jakies adresy polskich aktorów? proszę napisz: imagine97@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi ale już nie posiadam,bo już dawno nie zbieram autografów :)

      Usuń
    2. skąd kupiłaś książę i za ile?:)

      Usuń
    3. w księgarnii w swoim mieście :) kosztowała 34,90 zł :)

      Usuń
    4. to drogo... widziałam ją za 27:) ale dzieki za odp

      Usuń