niedziela, 9 czerwca 2013

summer coming soon :)

cześć!:) Wakacje coraz bliżej z czego bardzo się cieszę,bo w końcu będę miała więcej czasu na realizację swoich planów,które w natłoku szkolnych i pozostałych obowiązków są daleko w tyle. BTW, ja już powoli kompletuję swój kosmetyczny arsenał na wakacje: kremy z filtrami,balsamy,lakiery do paznokci(coraz to nowe),zapas żeli pod prysznic,szampony i maski do włosów  do zadań specjalnych na lato,a teraz planuję kupić sól do włosów marki Toni&Guy-miał ktoś,warta zakupu? :) Ja odliczam dni do 28 czerwca. A Was zostawiam z recenzją ciekawych produktów,których w moim "arsenale" zabraknąć nie może :) e n j o y



Jak wiadomo-sen to podstawa dobrego samopoczucia,wyglądu,a co ważniejsze zdrowia. Postanowiłam zadbać o dobrą poduszkę,dzięki której będę wypoczęta,zregeneruje siły,a także dobrze się wyśpię. Idealny wariant znalazłam w sklepie NOWE KLIMATY,który oferuje bogatą ofertę poduszek i materacy. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja natomiast wybrałam poduszkę z łuską gryki,dzięki której głowa i szyja nie jest narażona na złe ułożenie(poduszka dopasowuje się do naturalnych ruchów) bądź poranny dyskomfort. Dodatkowo wybrałam opcję z zapachem lawendy,dzięki czemu można łatwiej zasnąć bądź delektować się wyciszeniem w towarzystwie pięknego zapachu :) Ja jestem jak najbardziej na TAK! 
ZAPRASZAM NA STRONĘ SKLEPU: http://www.noweklimaty.pl/



------

To co uwielbiam najbardziej: produkty kosmetyczne :) Mam nadzieję,że recenzja się Wam spodoba i będzie to także wskazówka na jakie produkty warto zwrócić uwagę kompletując swój zestaw na wakacje.

Aby zobaczyć całą ofertę sklepu zapraszam na stronę: 

SERUM NABŁYSZCZAJĄCO-NAWILŻAJĄCE MARC ANTHONY-bez żadnych ogródek stwierdzam,iż jest to najlepsze serum jakie dotychczas miałam okazję stosować. Sam fakt,że pochodzi od mistrza jest dużym plusem,ale produkt jest znakomity. Idealnie wygładza włosy,szczególnie polecam dla osób,które mają puszące się włosy. Dobrze radzi sobie z nieporadnymi "kosmykami",które tu i ówdzie lubią odstawać od reszty fryzury. Delikatnie pachnie,nadaje objętości o ile nałożymy kilka kropel na długość włosów od podbródka do końcówek. Polecam!




LAKIERY DO PAZNOKCI FERITY-zrobiły na mnie pozytywne wrażenie,aczkolwiek są za bardzo "galaretowate"-szczególnie różowy,fakt,że jest niezwykły-pod wpływem wody zmienia barwę,pod wpływem silnego światła również zmienia kolor,a po samym nałożeniu emalii na płytkę paznokcia tworzy ładne,ciemne końcówki jak w stylizacji french(na zdjęciu efekt pokazuje nalepka na zakrętce!). Najbardziej polubiłam brzoskwiniowy-za śliczny zapach oraz za długi czas utrzymywania się na paznokciach. Produkty jak najbardziej ok,ale wolałabym żeby były bardziej płynne(z wyłączeniem brzoskwiniowego). Kolor limonkowy świeci w ciemności za co wielki plus dla producenta-pomysłowość to połowa sukcesu!:)


ZMYWACZE DO PAZNOKCI W PŁATKACH(zapachowe)-produkt,który zrobił na mnie wielkie wrażenie. Po pierwsze: praktyczny,zajmuje mało miejsce,można go wszędzie ze sobą zabrać,nawet do kieszeni bez obawy,że się rozleje jak typowy zmywacz. Po drugie: ślicznie pachną(obydwa!),dzięki czemu nie tworzymy nieprzyjemnej woni w pomieszczeniach. Po trzecie: bardzo wydajne-jeden płateczek wystarczy na wszystkie paznokcie u jednej dłoni. Polecam!Polecam!Polecam!



ZESTAW PĘDZLI EcoTools-z zestawem pędzelków po prostu nie umiem się rozstać. Dzięki nim przekonałam się w końcu do cieni do powiek. Są bardzo praktyczne,zamkniętę w ekologicznej kosmetyczce,która z tyłu posiada dodatkową kieszonkę(na różne kosmetyki). Zestaw zawiera 5 pędzli+1 gratis=6 sztuk. Zawartość zestawu możecie sprawdzić na załączonym zdjęciu z tyłu opakowania pędzli. Produkt bardzo profesjonalny,a co dla mnie ważniejsze:ekologiczny.




K.

8 komentarzy:

  1. Te płatki do zmywania paznokci w pudełeczku to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :)
    jeszcze tylko parę tygodni wytrwać i w końcu wakacje ♥
    bardzo zaciekawiły mnie te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, właśnie zeczełam czytac twojego bloga i prześledziłam twoją 'zmiane sylwetki' i jestem strasznie ciekawa jak tego dokonałaś bo osobiście interesuje sie ta tematyka. Widze że ćwiczyłas z Ewa, czy robiłas cos jeszcze? I jak wyglądał twój jadłospis?
    POzdrawiam i gratuluje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cwiczylam i cwicze tylko z Ewą :) czasami dodaje jakies inne cwiczenia,ale to rzadkość. Jem racjonalnie i zdrowo niczego sobie nie odmawiając :)

      Usuń
  4. Lakiery *.*

    tez chce takie,gdzie mozna je nabyc?

    OdpowiedzUsuń