sobota, 6 lipca 2013

summer!

cześć!! Z góry przepraszam za dosyć długą nieobecność,ale wracam i powinno być już ok. Ciesze się,że wakacje w pełni rozpoczęte,jeszcze z pewnością wiele się wydarzy,bo jak dotychczas to tylko krążenie między lokalnymi imprezami. Pod koniec miesiąca mam zamiar wybrać się do stolicy,bo co jak co,ale tam miasto( i ludzie!) żyją!!! :) Plany są,a czy wszystko dojdzie do skutku? Zobaczymy. Dzisiaj korzystając z pogody wybrałam się na spacer,a tym samym porobiłam kilka zdjęć,co prezentuję poniżej. Dodaję także zdjęcie z wypadu na plażing-smażing dwa dni temu :)  BTW,jestem wdzięczna losowi za to,że podsuwa mi tak świetnych ludzi,z którymi mam okazję się wygadać i wybawić. Obiecałam sobie,że te wakacje będą stokroć lepsze niż poprzednie,bo przecież ZASADY SĄ PO TO ŻEBY JE ŁAMAĆ! #yolo


*jeśli chcesz powiększyć zdjęcie i zobaczyć je w ORYGINALNYM rozmiarze-kliknij na nie i zaczekaj chwilę!

tee: local heroes , shorts: adidas , shoes: nike , watch: Charles Delon

wygodne,sportowe,pasują do wszystkiego! OFERTĘ SKLEPU zobacz tutaj: KLIK

od dawna szukałam idealnego czasomierza - znalazłam NAJ :) zobacz ofertę marki: KLIKNIJ TUTAJ


lecimy na plażing! :)





ZAPRASZAM WAS NA RECENZJĘ MUSLI,KTÓRE SAMA SKOMPONOWAŁAM NA STRONIE:
 http://www.mojemusli.pl/

Pierwsze wrażenie? Ciekawa kompozycja,możliwość łączenia różnorodnych składników,które razem nie są dostępne w klasycznym opakowaniu w sklepie,a takowa strona oferuje możliwość spróbowania nowości. Skusiłam się i postanowiłam spróbować :) MOJA OPINIA: nie preferuję musli z mlekiem czy słodkim jogurtem,także porcję zalałam jogurtem naturalnym,który idealnie skomponował się z mieszanką. Musli bardzo oryginalne,co mnie cieszy,a w smaku bardzo dobre! Polecam jak najbardziej! +komponowanie własnej mieszanki to także świetna zabawa,można nazwać swoje musli jak się tylko chce,za co duży plus dla producenta-kreatywność to podstawa! :)






..a teraz czas na trochę rozmów przy tel :) enjoy!




K.

4 komentarze:

  1. piękny zegarek :) oby Twoje wakacyjne założenia sie udały, powodzenia!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. co oznacza ten napis na koszulce ?
    ps. nie uczę się angielskiego, gdyż w szkole mam tylko hiszpański i niemiecki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robienie zwykłych rzeczy jest do bani

      Usuń