poniedziałek, 5 sierpnia 2013

AKCJA! "Niemożliwe z Ewą Chodakowską nie istnieje. 300-dniowe wyzwanie" :)

cześć!:) Dzisiaj w końcu przyszedł czas aby podzielić się z Wami moją akcją(jak w tytule),którą chcę udowodnić wszystkim,a przede wszystkim sobie,że NIEMOŻLIWE nie istnieje,tym bardziej jeśli mamy wsparcie od samych profesjonalistów jak Ewa Chodakowska,magazyn Shape czy marka adidas. Na czym polega akcja? Dałam sobie 300 dni na sprawdzenie efektywności(prawie rocznej) treningów Ewy Chodakowskiej,z którymi jestem już od dosyć dawna,ale teraz "jadę" bez przerw. Akcja wystartowała 1.08.2013r. - finał za 300 dni :) Wtedy podzielę się z Wami zdjęciami "before"-"after" i będziecie mogli zobaczyć co potrafi determinacja,siła,motywacja i ciężka praca nad ciałem jak i umysłem oraz wiara,że jeśli chcemy to możemy wiele. Posiadam wszystkie płyty treningowe Ewy Chodakowskiej,książkę,a także autograf z motywacją prosto z jej rąk <3  Jestem w pełni gotowa! Cieszy mnie także fakt,że podjęłam współpracę z marką adidas ,która mnie wspiera,dba o moje bezpieczeństwo i komfort podczas treningowych zmagań i przekraczania własnych możliwości. Za rok spotykamy się na ogromnym treningu grupowym w Warszawie wraz z Ewą Chodakowską! Tym razem już mnie tak nie zabraknie ;) Przez najbliższe 300 dni będę dodawać wpisy life-stylowe jak i o tematyce mojej akcji,czyli sportu i żywienia. Przybliżę Wam kilka dni wyjętych z mojego kalendarza np. co jem,co w danym dniu ćwiczę,jakimi poradami się kieruję.. :) Mam nadzieję,że to komuś pomoże i także zmotywuje,bo uwierzcie,że warto o siebie walczyć,a przede wszystkim stawiać sobie poprzeczkę coraz wyżej,bo przecież życie mamy jedno,a jak mawiał Mark Twain: za dwadzieścia lat bardziej będziemy żałować tego czego nie zrobiliśmy,niż tego co zrobiliśmy. A więc do dzieła i walczcie o swoje cele i marzenia! NIC SIĘ SAMO NIE WYDARZY! No pain - No gain! 

MOTYWUJMY I WSPIERAJMY SIĘ WZAJEMNIE! 






mój motywator :) #mygirls


z rąk Ewy :)



NEVER GIVE UP! 

K.

3 komentarze:

  1. Cześć, zapraszam Cię do dołączenia do mojego spisu blogów - fitblogerzy.blogspot.com

    Ja z pewnością będę tutaj wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia! :)
    mam nadzieję, że ja też się zmotywuje do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    Ja też od kilku miesięcy ćwiczę z Ewą! Niestety nigdy regularnie, bo czasem, tak jak wczoraj np. zrobiłam sobie wycieczkę rowerową, przejeżdżając 93km ;) więc zamieniam ją na inny wysiłek fizyczny.
    Ale fakt- dzięki niej są na prawdę fajne efekty. Organizm się wzmacnia i ćwiczenia, które na początku mi w ogóle nie wychodziły, teraz robię z "palcem w nosie". Także bez względu na wszystko, trzeba ćwiczyć, chociażby dla poprawy własnej wydolności.
    Życzę powodzenia, będę zaglądała.

    OdpowiedzUsuń