sobota, 14 września 2013

all in for #mygirls

witajcie! Po upływie miesiąca mam okazję znowu do Was napisać :) Wybaczcie,że spotykamy się rzadziej,ale obowiązki robią swoje,niestety. Tak jak się umawialiśmy,co miesiąc,ewentualnie 1,5 mca będę dodawać wpis dotyczący akcji z Ewą Chodakowską i marką adidas(więcej szczegółów poniżej-szukaj w innych postach!). Pisałam,że akcja wystartowała 1 sierpnia,aczkolwiek z powodu formalności i innych aspektów,które musiałam załatwić mówię raz jeszcze: akcja swój początek otrzymała wraz  z dniem 1 września 2013 roku :) ! Od tego dnia skreślam na wykreślance każdy dzień,który jest "zaliczony" racjonalnym żywieniem i doborowym treningiem z trenerką. Efekty są już zadowalające,w niespełna kilkanaście dni cm uciekają,ważyć się nie ważę,ponieważ nie chcę wywierać na samej sobie presji i idę za radą Ewki,że "wagę rzucamy w kąt!" :) Ewa pisała,że już za niecały rok planuje kolejny,wielki trening jaki miał miejsce w tym roku na Polach Mokotowskich,także widzimy się w przyszłym roku w Warszawie? :) Raz jeszcze muszę o tym wspomnieć: jestem bardzo dumna i zadowolona,że tak wielka marka jaką jest adidas postanowiła wspierać mnie w całej akcji i zostać moim oficjalnym partnerem w dążeniu do celu! To jest niebywałe! Marka,którą z chęcią zawsze nosiłam,a teraz z nią współpracuję! impossible is nothing,pamiętajcie! Btw, niedługo rozpoczniemy konkurs,w którym do wygrania będą nowe,autorskie płyty EWY CHODAKOWSKIEJ-zachęcam do OBSERWOWANIA BLOGA(ramka po lewej stronie"obserwatorzy") aby być na bieżąco!  Poniżej wrzucam sporo motywujących obrazków,które mogą pomóc w chwili zwątpienia :) w razie pytań służę pomocą mailowo,bo tam dostaję najwięcej zapytań. 




nalepka dołączona kiedyś przy zakupie autorskiej płyty Ewy
zdjęcie jeszcze z plażowania w sierpniu :)

mój ulubieniec! magazyn SHAPE też go poleca! najlepszy do treningów, ADIDAS SUPERNOVA RACER BRA zdjęcia zrobione z magazynu SHAPE 07/2013


wnętrze folderu #mygirls

adidas

NAJ Ewa!




moje NAJ przekąski :)









...PAMIĘTAJCIE!




K.

4 komentarze:

  1. ojej, zazdroszczę Ci takiej współpracy :)
    no i oczywiście powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne motywacje! Bardzo to do mnie "przemówiło" :)
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś dodać chociaż dwie jakieś strony z tej książki B.Pawlikowskiej, bo chętnie bym kupiła, ale chciałabym zobaczyć jak to w środku wygląda. Byłabym bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń