czwartek, 12 grudnia 2013

moje zdjęcie+opinia produktów w magazynie "NATURA" :)

Krótkie info! Jeśli macie blisko swojego miejsca zamieszkania drogerie NATURA,to zachęcam do wzięcia z niej darmowego magazynu "Natura" ,w którym jest moje zdjęcie i opinia trzech tuszy do rzęs. Artykuł znajduje się na stronie 18. Opinie są jak najbardziej rzetelne,także jeśli ktoś ma dylemat jak wybrać niedrogą,a dobrą maskarę to zachęcam do przeczytania i zapoznania się z moimi opiniami,a także recenzjami dwóch innych dziewczyn. Ja już szykuje się do wielkich,świątecznych łowów-nie mogę się wręcz doczekać wolnych dni od szkoły i zakupów. Od jutra w kioskach nowy numer Women's Health-jeśli lubicie czytać o zdrowym trybie życia to polecam-ja jutro z samego rana przed szkołą kupuję magazyn! :)  Do usłyszenia! :)



JEŚLI CHCESZ POWIĘKSZYĆ ZDJĘCIA-KLIKNIJ NA NIE I ZACZEKAJ CHWILĘ.





4 komentarze:

  1. mam tę gazetkę :)
    przechodziłam obok stoiska i już miałam jej nie brać. ale coś mnie podkusiło :)
    bardzo ciekawe recenzje no i gratuluję Ci tego, że znalazłaś się w tej gazetce! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje pieknie <3 pozdrawiam :) !

      Usuń
  2. Teraz gazetka, potem magazyn... Hmm, dobrze jest mieć "znajomości w branży" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu!
    Gratuluję :*

    http://this-is-my-boyfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń