wtorek, 28 stycznia 2014

:)

witajcie! :) 
Po pierwsze: jak największe przeprosiny za długą nieobecność,ale powiem Wam,że szykuje się spora zmiana na blogu jak i ogólnie całego bloga,dlatego z postami postanowiłam przystopować. Dostałam maile z zapytaniem jak moje wyzwanie z Ewką Chodakowską? Przyznam szczerze,że idzie mi jak najbardziej ok,są też momenty gdy jest zwątpienie,chęć tymczasowego poddania się,ale pamiętajmy,że błędów nie popełnia tylko ten,kto stoi w miejscu :) Ja stale się rozwijam,uczę się nowych rzeczy,poszerzam swoje horyzonty i nabywam wiele cennych wskazówek od inspirujących ludzi z którymi mam kontakt praktycznie każdego dnia. Według mnie w życiu każdy ma to,na co jest w stanie się odważyć. Warto też pamiętać,że gdy ciało już nie może(np. podczas treningu) to walczmy sercem-to działa! :) Przy okazji dodam też,że pojutrze moje 18te urodziny,które z pewnością spędzę niezwykle :) Szkoła dopiero 10 lutego z racji,że obecnie mam ferie,a co za tym idzie więcej imprez,spotkań i czasu dla siebie. Doceniajcie każdą minutę i niech czas będzie miarą naszych sukcesów,a nie chwilą bez znaczenia,bo żeby zacząć błyszczeć-najpierw musisz zapłonąć!

18tkowe :)

kolejne 18tkowe :)




Każdego dnia zapytaj sam/a siebie.. :)



K.

4 komentarze:

  1. też mam teraz ferie :)
    w końcu rocznik 18 :D
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z każdym postem nieudolnie tłumaczysz swoją długą nieobecność. A zmian nie widać na blogu kompletnie żadnych. Pojawiasz się raz na 1-1,5 miesiąca, dodajesz 2 zdjęcia, piszesz kilka zdań i to koniec. Twoje posty nie są w ogóle ciekawe. Kiedyś lepiej Ci szło. Rozumiem, liceum i te sprawy, ale dodanie ciekawego postu, raz w tygodniu na prawdę nie jest wielkim wyzwaniem. Moim zdaniem powinnaś to przemyśleć. I nie chce Cię bez powodu krytykować, ale chyba tutaj akurat mogę mieć rację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..jeśli nie widać,to znaczy,że ktoś bierze rozbieg i będą w końcu bardzo znaczące ;)
      pozdrawiam!

      Usuń